Smerfetka

516 14 10
                                    

Chłopak popatrzył się na mnie, po czym ze grymasem na twarzy poszedł do fanek. Uśmiechnęłam się sama do siebie, że nie będę miała z nim kontaktu, ale nagle coś a bardziej ktoś złapał mnie za ramię.

- nie pozbędziesz się mnie tak łatwo smerfetko - powiedział szeptem Tymek.

- co ty sobie myślisz, że co? Że będziesz mógł mnie prześladować czy jak? To że jesteś gwiazdeczką nie znaczy, że możesz tak na mnie mówić !

- I co ? Ty dla mnie chamska jesteś to ja nie mogę? - powiedział ze śmiechem i ironią

- yhy, ale dlaczego Smerfetka ? - zapytałam z mega zdziwieniem bo nikt mi jeszcze tak nie powiedział .

- no Martynka jesteś na tyle głupia i ślepa, że nie widzisz koloru swoich włosów ? Czy jak?

- debil :)

- okej, jak wolisz, odczepię się od ciebie raz na zawsze, będzie ?- jak to powiedział to zrobiło mi się smutno bo szkoda mi chłopaka, ale w sumie jak mnie wkurzał to fajnie mi się żyło.

- zaczekaj!

- co chcesz mała? - powiedział ze ździwieniem i uśmiechem na twarzy.

- nie odchodź - ciężko mi to było powiedzieć , ale jednak przełamałam się

- hahaha no widzę, że jednak się spodobałem - powiedział i zrobił minę zboczeńca

- raczej z charakteru , nie myśl sobie

- no wiesz Martynka, ja mam bujną wyobraźnię - powiedział i się zaśmiał

- widzę

Tymek

Martyna bardzo mi się spodobała. Mój typ dziewczyny, chamska, wygadana. Po prostu idealna. Mam zamiar ją poderwać . Myślę że się uda. W końcu no wiecie Tymek najlepiej zarywa do dziewczyn, w końcu to ja ;) I teraz nie mówcie mi, że ja mam za wysoką samoocenę, serio ona nie jest taka wysoka. Z Martyną wymieniliśmy się numerami i mam zamiar do niej napisać czy coś w tym stylu .

Martyna

Nieznany numer
Siemano słoneczko :*

Martyna Nowak
Kim jesteś? :o

Nieznany numer
Twoim przeznaczeniem Smerfetko

Martyna Nowak
No nie to znowu ty ;(

Czy chcesz zmienić  nazwę użytkownika  na Tymek? Tak/Nie

Tymek
Znowu ja ;( widzisz jakie nieszczęście cię spotkało.

Martyna Nowak
Dobra, przechodź do rzeczy.

Tymek
Dasz się gdzieś zaprosić ?

Martyna Nowak
Wbijaj do mnie, mam wolną chatę, lepiej się poznamy.

Tymek
Dzięki młoda, daj adres

Martyna Nowak
Końska 15

Tymek
Wielkie dzięki zaraz będę.

Siema !
Rozdziały będą we wtorki i czwartki. Może dziś wrzucę jeszcze jeden rozdział około 21. Mam nadzieję że się podoba. Akcja co dopiero się rozkręca .

Jak na kwarantannie? Macie e-lekcje?
Myślę że nikt z mojego grona czytających nie ma koronawirusa.
Pozdrawiam ;)

Rainman / TymekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz