Sabah kaltığımda başımdan kan akıyordu ve ellerim bağlıydı.Sersemlemiştim.Etrafıma bakındım.Pis kokan ve karanlık bir yerdeydim.Hrmen aklıma annem ve caty geldi.Gö bebeklerim büyüdü ve "anneeee" , "catyyyyyy" diye bağırdım.Hemen bağırmamla bir maskeli adamın gelmesi bir oldu.Adama küfür ederek annemi ve catyi sordum.Bana işaret parmağını göstererek sağa sola salladı.Hiçbişey anlamamıştım.Hemen bişeyler yapmam gerekiyodu gözüm dönmüştü.Bir adam geldi bana saçma sapan aksanla soru sordu ama pek bişey anlamadım.Adama şaşkın şaşkın bakarken beni tekar dövmeye başladılar ve sağlam bir yumruktan sonra hatırlamıyorum.
Sonradan bir kadın geldi.Onunda yüzünde maske vardı ama bana maskenin ardından acırcasına bakıyordu yani ben öyle anlamıştım.Bana yaklaştı ve yaşlı kadını ve o kızı götürdüler dediler.Tam birşey diyecekyim ki bana bir cam kırığı uzattı ve hemen ipi kestim.Ama ipi kestiğimi hemen belli etmedim yuzak olabilirdi.İpi kestim ama hâla elim arkamdaydı.
Biraz sonra kızın yerine bir adam geldi.Bana yaklaşıp biraz su vermeye çalıştı.Hemen bir kafa darbesiyle yere yığıldı.Hızlıca ağzını kapattım kaç kişi olduklarını bilmiyodum tedbirli olmak zorundaydım.Kızın verdiği cam parçasıyla içeri doğru gittim.İleride odada ateş ve uğultu sesleri geliyordu.Yavaş yavaş garaja doğru ilerledim.Birtane zırhlı araca bindim ama cipi yoktu çalıştıramazdım.Bana yardım eden kız koşarak yanıma geldi ve hemen gidelim yoksa ikimizide yakalayacaklar dedi ve çipi uzattı.Aracı çalıştırdım ve hemen gaza bastım.Aracın toprakta patinaj çekmesiyle bizi duydular ama ben çoktan basmıştım.Annemi ve cetyi bulmalıydım.Kıza nereye götürdüklerini sordum ama onada yeni olduğu için söylememişlet fakat kulak misafiri olmuş,bizimkileri bir kanyonda yapılan gemi için çalıştıracaklarını söyledi.Duyduklarıma inanamadım ve hemen yola devam ettik.Kız çanta getirmiş içinde yiyecek ve biraz silah vardı.Anca okadar toplaya bilmiş.Kızla biraz konuştuktan sonra aracı uzun çimenlerin içine çektik.Biraz uyudum birazda o uyudu.Başıma pansuman yapmiş birazda bişeyler hazırlamış beni kaldırdı.Hadi ye hemen yola çıkalım alacağın bir intikam var dedi.
Ben şaşırmıştım.Kıza adını ne yaptıgını vb. Sorular sordum.Kızın adı melek imiş.Neden burda olduğunu ve ne yaptığını sorduğumda ise zorla Ankara'dan kaçırdıklarını söyledi.Ve sohbeti kısa keserek yola çıktık silahları kuşandım üstümü giyindim artık öcümü alabilirdim.
***
3-4 günde ortalık meksika gibi olmuştu. Herkez yağlamalıyor çalıyor ve öldürüyordu.
Gemiye binmemize son 3 gün !!!
İlerde kanyon gördüm ama orası olup olmadigini bilmiyorduk.Yavaşça ilerledik ve kanyonun ust kısmına çıktık.Silahlarımı aldım.Ağır ağır ilerledim.Şansıma geminin yapıldığı yere geldik.Kanyonun içine şirket kurmuşlar gibiydi.Hemen içeri doğru bi kaç adım attım bir kaç adam gördüm.Susturucu silahla vurdum!!!İçeri girip annemle caty'yi almalıydım.İlerde caty'yi götdüm ve ona bana bakmamasını söyleyerek çalımaşına devam etmesini gösterdim.
Ordaki adama yaklaşarak "naber"dedim ve boynunu kırdım.Hemen Caty'nin manyetiğini kırdım.Annemi sordum ve Caty ağlamaya başlamıştı ne olduğunu anlamamıştım.Bana bakarak sarıldı ve ağlamaya devam etti.Omuzlarından tuttum ve ileri geri hareketler yaparak tepkimi belirttim.Annen ÖLDÜ dedi ve ben ne nasıl diye sorarken ağlamaya başladım.Adamlar çok çalıştırmış yazık annemde çalışamayınca vurmuşlar.
:'(
Hemen göz yaşlarımı tek hamlede sildim.Ve Caty'ye hadi gidiyoruz dedim.Ama annemsiz gidemezdim.Canlı veya cansız..! Hızlı hızlı annemi aradım karşımdan gelen adamlara silahla tek atıyordum.Sinirimi boşaltmak için bi adamın başını ezdim!!!Çok sinirliydim.Önüme gelen herkezi öldürdüm ve ilerde annem cansız bedeniyle yatıyordu ama ilerde bir adam vardı silahımın jarjörü bitmişti.Adama yaklaştım ve "sen benim annemi mi öldürdün hee"diyerek yumruklamaya başladım silahın tersiyle kafasını patlattım. Anneme sonkez baktım, sarıldım ağladım.Sırtıma aldım ve ordan çıktık araca bindiğimizde yaşamak için bir nedenim kalmamıştı.
Yola çıktık....
Bu gölüm bukadar sonraki bölüm >
4.bölüm Yaşamanın bir anlamı yok ama annem için..!