4

197 5 0
                                    

𝙳𝚒𝚊 𝚝𝚊𝚛𝚒𝚔 𝚊𝚔𝚞 𝚙𝚊𝚜𝚝𝚞 𝚋𝚘𝚕𝚎𝚑 𝚕𝚊𝚔 𝚊𝚔𝚞 𝚓𝚊𝚝𝚞𝚑 𝚊𝚝𝚊𝚜 𝚍𝚒𝚊 𝚖𝚞𝚔𝚊 𝚊𝚔𝚞 𝚍𝚎𝚗𝚐𝚊𝚗 𝚍𝚒𝚊 𝚑𝚊𝚗𝚢𝚊 2𝚌𝚖 𝚓𝚎 𝚕𝚊𝚐𝚒 𝚔𝚊𝚕𝚊𝚞 𝚝𝚊𝚔 𝚖𝚊𝚞 𝚋𝚎𝚛𝚌𝚒𝚞𝚖 𝚊𝚔𝚞 𝚐𝚊𝚗 𝚍𝚒𝚊.

𝙰𝚔𝚞 𝚝𝚎𝚛𝚞𝚜 𝚋𝚊𝚗𝚐𝚞𝚗 𝚍𝚊𝚛𝚒 𝚍𝚒𝚊 𝚕𝚊𝚕𝚞 𝚖𝚊𝚛𝚊𝚑 𝚔𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚊 𝚔𝚊𝚞 𝚙𝚊𝚑𝚊𝚕 𝚗𝚊𝚔 𝚌𝚊𝚛𝚒 𝚖𝚊𝚜𝚊𝚕𝚊𝚑 𝚐𝚊𝚗 𝚊𝚔𝚞 𝚗𝚒.

𝙺𝚊𝚞 𝚢𝚐 𝚌𝚊𝚛𝚒 𝚐𝚊𝚍𝚞𝚑 𝚍𝚎𝚗𝚐𝚊𝚗 𝚊𝚔𝚞 𝚍𝚞𝚕𝚞𝚔𝚊𝚗 𝚊𝚙𝚊𝚑𝚊𝚕 𝚊𝚔𝚞 𝚝𝚊𝚔𝚕𝚎𝚑 𝚌𝚊𝚛𝚒 𝚐𝚊𝚍𝚞𝚑 𝚐𝚊𝚗 𝚔𝚊𝚞 𝚜𝚒𝚗𝚒𝚜 𝚖𝚒𝚔𝚑𝚊𝚎𝚕.

𝙰𝚔𝚞 𝚋𝚞𝚔𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚗𝚐𝚊𝚓𝚊 𝚊𝚗 𝚔𝚊𝚞 𝚗𝚊𝚔 𝚖𝚊𝚛𝚊𝚑 𝚙𝚊𝚑𝚊𝚕. 𝙰𝚔𝚞 𝚍𝚊𝚑 𝚖𝚒𝚗𝚝𝚊 𝚖𝚊𝚊𝚏 𝚔𝚊𝚗 𝚢𝚐 𝚔𝚊𝚞 𝚑𝚎𝚋𝚘𝚑 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚖 𝚖𝚒𝚗𝚊𝚑 𝚋𝚊𝚠𝚊𝚗𝚐 𝚗𝚒 𝚙𝚊𝚑𝚊𝚕.

𝚃𝚒𝚋𝚊 𝚝𝚒𝚋𝚊 𝚕𝚊𝚔𝚒 𝚗𝚒 𝚝𝚘𝚕𝚊𝚔 𝚌𝚊𝚙 𝚊𝚔𝚞 𝚝𝚎𝚛𝚞𝚜 𝚊𝚔𝚞 𝚓𝚊𝚝𝚞𝚑 𝚍𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚜𝚔 𝚊𝚔𝚞 𝚝𝚎𝚛𝚋𝚞𝚔𝚊 . 𝙰𝚔𝚞 𝚝𝚎𝚛𝚔𝚎𝚓𝚞𝚝 𝚊𝚕𝚊𝚖𝚊𝚔 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚖 𝚖𝚊𝚗𝚊 𝚋𝚘𝚕𝚎𝚑 𝚝𝚎𝚛𝚌𝚊𝚋𝚞𝚝.

𝙷𝚊𝚔 𝚊𝚕𝚊𝚑 𝚙𝚎𝚛𝚎𝚖𝚙𝚞𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚖 𝚔𝚊𝚞 𝚔𝚎 𝚢𝚐 𝚌𝚊𝚛𝚒 𝚐𝚊𝚍𝚞𝚑 𝚐𝚊𝚗 𝚊𝚔𝚞 𝚋𝚎𝚕𝚊𝚐𝚊𝚔 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚖 𝚑𝚎𝚋𝚊𝚝 𝚙𝚊𝚍𝚊𝚑𝚊𝚕.𝚋𝚞𝚛𝚞𝚔 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚖 𝚔𝚊𝚝𝚊𝚔 𝚖𝚊𝚝𝚒.

𝙰𝚔𝚞 𝚋𝚊𝚗𝚐𝚞𝚗 𝚝𝚎𝚛𝚞𝚜 𝚔𝚎𝚕𝚞𝚊𝚛 𝚍𝚊𝚛𝚒 𝚔𝚊𝚗𝚝𝚒𝚗. 𝙳𝚊𝚕𝚊𝚖 𝚍𝚒𝚊𝚖 𝚊𝚔𝚞 𝚔𝚎𝚕𝚞𝚊𝚛 𝚊𝚔𝚞 𝚖𝚎𝚗𝚊𝚗𝚐𝚒𝚜 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚖 𝚖𝚊𝚗𝚊 𝚗𝚒 𝚖𝚎𝚜𝚝𝚒 𝚜𝚎𝚖𝚞𝚊 𝚍𝚊𝚑 𝚋𝚎𝚗𝚌𝚒 𝚔𝚊𝚝 𝚊𝚔𝚞 . 𝙼𝚊𝚔 𝚊𝚢𝚊𝚑 𝚊𝚔𝚞 ,𝚊𝚔𝚔 𝚊𝚔𝚔 𝚊𝚔𝚞 𝚜𝚎𝚖𝚞𝚊 𝚍𝚊𝚑 𝚋𝚎𝚗𝚌𝚒 𝚊𝚔𝚞 .

𝙺𝚎𝚗𝚊𝚙𝚊 𝚝𝚊𝚔𝚍𝚒𝚛 𝚊𝚔𝚞 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚖 𝚗𝚒 . 𝙰𝚙𝚊 𝚜𝚊𝚕𝚊𝚑 𝚊𝚔𝚞 𝚊𝚔𝚞 𝚋𝚞𝚔𝚊𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚝𝚊 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚖 𝚗𝚒 𝚋𝚞𝚔𝚊𝚗 𝚜𝚊𝚕𝚊𝚑 𝚊𝚔𝚞 𝚔𝚎𝚗𝚊𝚙𝚊 𝚔𝚎𝚗𝚊𝚙𝚊 𝚊𝚔𝚞 𝚙𝚎𝚛𝚕𝚞 𝚍𝚊𝚙𝚊𝚝 𝚋𝚎𝚋𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚖 𝚗𝚒.

𝚂𝚊𝚔𝚒𝚝 𝚝𝚊𝚑𝚞 𝚝𝚊𝚔 𝚜𝚊𝚔𝚒𝚝 𝚖𝚊𝚌𝚊𝚖 𝚔𝚎𝚗𝚊 𝚝𝚒𝚔𝚊𝚖 𝚋𝚊𝚗𝚢𝚊𝚔 𝚔𝚊𝚕𝚒 𝚍𝚊𝚛𝚒 𝚔𝚎𝚕𝚞𝚊𝚛𝚐𝚊 . 𝙷𝚊𝚗𝚢𝚊 𝚊𝚋𝚊𝚗𝚐 𝚊𝚔𝚞 𝚢𝚐 𝚖𝚎𝚖𝚊𝚑𝚊𝚖𝚒 𝚊𝚔𝚞 𝚠𝚊𝚕𝚊𝚞𝚙𝚞𝚗 𝚍𝚒𝚊 𝚝𝚊𝚔 𝚙𝚎𝚛𝚗𝚊𝚑 𝚙𝚞𝚗 𝚞𝚗𝚐𝚔𝚊𝚙 𝚜𝚢𝚐 𝚍𝚒𝚖𝚞𝚕𝚞𝚝 .

𝚃𝚊𝚙𝚒 𝚑𝚊𝚝𝚒 𝚍𝚒𝚊 𝚝𝚞𝚕𝚞𝚜 𝚞𝚖𝚝𝚞𝚔 𝚊𝚔𝚞.

𝙰𝚔𝚞 𝚙𝚎𝚛𝚐𝚒 𝚙𝚘𝚗𝚝𝚎𝚗𝚐 𝚜𝚎𝚔𝚘𝚕𝚊𝚑 𝚙𝚎𝚛𝚐𝚒 𝚜𝚞𝚊𝚝𝚞 𝚝𝚎𝚖𝚙𝚊𝚝 𝚞𝚗𝚝𝚞𝚔 𝚓𝚞𝚖𝚙𝚊 𝚘𝚛𝚐 𝚢𝚐 𝚊𝚔𝚞 𝚙𝚎𝚛𝚗𝚊𝚑 𝚊𝚓𝚊𝚛 𝚊𝚔𝚞 𝚎𝚛𝚝𝚒 𝚑𝚒𝚍𝚞𝚙.

𝙷𝚊𝚗𝚢𝚊 𝙺𝚊𝚞 & 𝙰𝚔𝚞Where stories live. Discover now