4 arkadaş

113 4 1
                                    

Hayatımızda ki en eğlenceli şey çılgınlık olsa gerek ben ve 3 haylaz arkadaşım yapmadığımız her ne varsa listeye yazıyoruz bu bizim için bir zevk hayatımızda ki en önemli şey ise kariyerimiz.evet bir çılgın erkeğin kendini rezil ederek eğlenmesi kariyerini pek önemsemediği anlamınada gelebilir ama biz önemsiyoruz. Çünkü biz çılgın,eğlenceli ve kariyer sahibi bi erkekleriz. Sevmeyide biliriz kızlarla eğlenmeyide  en çok zorumuza giden şeylerden biride başaramamak zirveye çıkamamak bizim için bir pskoloji sorunudur bu şuana kadar yapamadığımız hiçbir şey yok olmayacakta…

Sabah Çakıl’ın yatağıma uzanmasıyla birlikte gözlerimi ovuşturarak kalktım.yorgunluğu üzerimden hala atmış değilim ah başım çok ağrıyor.

-Uğuur!! ben çıkıyorum kahvaltını hazırlarsın bitanem.

-Tamam anne!!

Ahh gerçekten başım çok ağrıyor. Ama bu gün cumartesi asla bu günü yatarak geçiremem. Sende şu ayağımda dolaşmayı kes artık çakıl! Telefonum nerde acaba? 9 cevapsız arama emre 2 defa Onur 3 defa Baran 4 defa aramış. Baranın beni daha çok sevdiğini biliyodum! Cevapsız aramalara bakarken onur tekrar aradı.

-          Alo!

-          Günaydın!

-          Sanada günaydın Uğur

-          Bu gün biraz geç kalktımda aradığını görmemişim. Baranla emrede  aramış bekle onularıda arayayım konferans kuralım telefondan

-          Okey

-          Alo! Günaydın gençler.

-          Sanada günaydın Baran

-          Günaydın dostlarım

-          Günaydın emre!

-          Bugün napıyoruz?

-          Bilmem napıyoruz Onur

-          Bilmem napıyoruz?

-          Bende bilmiyorum napıyoruz?

-          Tamam kesin.! başak kafede 1 de buluşuyoruz

-          Okey

-          Görüşürüz dostlarııım sizi seviyorum!

-          Bizde! Görüşürüz

Onur baran emre ve ben gerçekten ayrılmaz dörtlüyüz dostluk çok önemlidir. Dostun eğlenebildiğin biri varsa gerçekten hergün mutlu uyanır insan. Ama dostluk seni yanlış yere sürükleyen biri değildir. Senin gibi aptal kafa dengi birileridir.hayatını etkileyecek yanlışlarda seni geri çevirmeyi başaran biridir.fedakar,dürüst ve güvenilir,korkusuz biridir

Belki bunu dostu olan biri bilebilir.Dostlar kavga etmez diye bi şeyde yoktur asla. Ederler. Kim şu hayatta gerçek kardeşiyle anlaşabiliyo ki. Dost da gerçek kardeş gibidir bi farkı yoktur. Aslında her kavga arasında ki bağları daha da güçlendirir.

Üstümü giyinip arabanın anahtarını aldım ne de olsa artık 17 yaşındayım evet ehliyetim yok. Ama seneye alıcam alırım yani.başak kafenin önüne arabyı park ettikten sonra içeri oturup bi kahve söyledim bizimkiler gelene kadar yudumlayıp başımın ağrısını dindireyim derken onur geldi.

‘’Günaydın dostum’’

‘’sanada günaydın bebek’’der demez onur ağzıma bitane yapıştırdı. Genelde böyle şeyleri sevmez ah ağzım acıdı ama pislik herif!

Bu arada kahvem geldi. Ve baranda geldi. Toğaletimde geldi.off bu hayata her şey üst üste geliyo amk bu nedir ya!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Crazy boys.!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin