Soo'nun ağzından;
Kai..Onu çok seviyorum..Herşeyden çok..Oda beni seviyor.Onunla birlikteyken herşey unutuyorum.O benim herşeyim..İlklerimin sahibi.
Hiç kavga etmezdik.Tüm sorunlarimizi konuşarak hallederiz. Ancak..bugün olanlarda neyin nesiydi..Herşey biranda olmuştu.Daha 5 dakka önce birlikte gülüşüyorduk.Şuan gözlerimdeki yaşları umursamiyordum bile..1 saat oldu evden çıkali fakat hala gelmedi.Telefonlarima da cevap vermiyor.Korkuyorum.Ya birşey olduysa ona?Tanrim!!Düşüncesi bile daha çok delirmeme neden oluyor.Ne olur Kai..Nolur hemen geri dön..Şuan oturmaktan başka birşey yapamiyorum.Lanet olsunki elimden başka birşey gelmiyor.Sana ihtiyacim var Kai....Kai'nin ağzindan;
Tanrim!!Lütfen yardim et!Neler oldu bilmiyorum.Herşey biranda oldu.İlk kez kavga ettik.Ve cidden çok kötü.Onu tek bırakıp çikmamaliydim,evet.Ama eğer kalsaydim herşey daha kötü olabilirdi.Hava almaya ihtiyacim vardi.Ve biraz rahatlamaya..Şuan beynimi boşaltmam lazim ve bunun içinde en iyi yol bir bardi..Neden bilmiyorum fakat bir baayni şey htiyacim var.Sonunda istediğim yere geldim ve içeriye girdim.İçerdeki koku midemi bulandirsada aldirmadim.Bir bar taburesine oturdum ve sert bir içki istedim.İçkiyi fondipledim ve birtane daha istedim.Birtane daha..Birtane daha..birtane daha ve birtane daha...Ne kadar içtiğimi hatirlamiyorum fakat sarhos olmama yetmişti.Yanima biri oturdu ve istemsizce gözlerim oraya kaydi.Sarişin,uzun boylu ve keskin bir çenesi vardi.Cidden yakısikliydi Bir anda döndü ve gözlerimiz buluştu.Gözlerindeki pariltiyi godugumde onun tatli da oldugunu farkettim.Ve o anda aklima Soo geldi...Acaba ne yapiyor şuanda..Nasil hissediyor..Ben bunları düşünerek dalmisken dudaklarimin üstünde bir baski hissettim.Sicakti..Sarhoşluğun verdigi etkiyle karsilik vermistim Elimden tutup bis bir odaya gittik...Ve yapmamam gereken bir hata yaptim...
Ertesi sabah kalktiğimda başim da keskin bir aci vardi.Ayağa kalkmamla başimin dönmesi bir oldu.Biraz bekledikten sonra etrafima baktim ve tanimadigim bir yerde olduğumu farkettim.Tanrim.Burasida neresiydi.Sonra yanimda uyuyon ciplak bedene baktim..Ve sonra anilar beynime hücum etti Ben...B-ben napmistim dun gece..Aman tanrim.Ellerim titremeye basladi.Soo yu aldattim.Tanrim.Onun yuzune nasil bakacagim ben.Hemen yerdeki kiyafetlerimi giyip ve telefonumu alip hizlica oradan ayrildim.Disari ciktigimda ruzgar sert bir sekilde yuzume vurdu.Ve gozlerim dolmaya basladi.Nasil yaptim bunu aklim almiyor.Nasil bakacagim Soo ya ben..Bir parkta oturdum ve başimi ellerimin arasina aldim.Düşündum.Acaba Soo şuan napiyor..Ve hemen oldugum yerden kalkip kosarak eve gitmeye basladim.20 dakikalik bir kosmadan sonra eve vardim.Kilidi alip,kapiyi actim ve eve girdim.İceri adim attigimda Soo yu koltukta uyurken gordum.Tanrim..Melek gibiydi..Ve ben..Ben..Bu melege nasil kiydim.Bunu ona soyleyemem.Nasil olsa ogrenemez dimi?Eger ogrenirse beni asla affetmez ve ben onu kaybedemem.Ozür dilerim Soo..Ozur dilerim bebegim..Sana ihanet ettim..Nolur affet beni.Evet dun olanlar bitti ve gecti.Mutlulugumiz icin ona soleyemem.Nolur affet beni bebegim..
Sehun'un agzindan;
Yine ve yine..Her zaman ayni şey oluyor.Kris ve kiskancliklari.Cidden!Bu adamin sorunu ne!Tamam beni seviyor ve bende onu seviyorum..Hemde herseyden cok..Fakat beni gordugu herkesten kiskanmasi..Bazen sinir bozucu oluyor.Biktim artim..Yine kiskancligi tuttu ve ben yine bagirarak evdem ciktim.Yolda yururken istemsizce rasgele yuruyordum.15 dakikalik bir yuruyusten sonra kafami kaldirdim ve bir bara geldigimi farkettim.O anki dusunceyle iceri adimimi attim ve igrenc bir kokuyla karsikarsiya geldi.Aldiris etmeden iceri girdim ve oyurup sert bi icki istedim barmenden.1 saatin sonunda iyice sarhoslugun etkisindeydim ve midem cok kotuydu..En son 1-2 ay once icmistim.Midemin bulantisiyla kosarak bir lavabo aramaya basladim.Ve sonunda bir tabela gordum ve iceri girdim.Midemde ne varsa bosalltim ve agzimi yikayip geri yerime dondum.Hala sarhostum..Etraftaki bedenlere carpa carpa ilerledim ve oturdugum yerin yaninda birini gordum.Aldirmadan oturdum ve tekrar icmeye basladim.Gozlerini ustumde hissedince istemsizce cevirdim kafanmi.Esmer tenliydi ve Kris kadar olmasada cidden yakisikliydi.Nerden geldigini bilmedigim bir cesaret ve istekle dudaklarin yapistim.Bununla yetinmeyecegimi anladigimda sarhosluk dürtüleriyle elinden tuttum ve bulduğum ilk boş odaya soktum.Ve o gece pisman olacagim seyi yaptim..Tanrim!Kris bunu oğrenirse. biterim ben..Ertesi sabah kalktigimda basimdaki keskin agriyla inledim.Ve etrafa baktim.Anilar aklima gelince titredim.Korkuyordum..Kristen..Bunu ogrenirse yasatmaz beni.Etrafima baktigimda yanimin bos oldugunu gördum.Etraftan kiyafetleri aldim ve giymeye basladim.Sonra pantolonumun altinda bisey gordum ve aldim.KİM JONGİN.Bu bir kimlikti..Dunku adama ait olmaliydi.Bir an kapinin açilmasiyla irkildim ve kimligi cebime koydum.Gelenin kris oldugunu gordum.
"Lanet olsun .Beni nasil buldun Kris."
"Cevremi kucumsuyorsun bebegim."Pis bir siritmayla geldi yanima ve beni yataga itti.Lanet. olsun.Arkam cok acimisti.Ve acili bir inleme birakti.Ve tabiki bu onun gozunden kacmamisti.Zaten oldugum yere bakarsakta pek saklayabilecegim soylenemez.Tanrim napacagim ben...Evet.Kris anlicak simdi ve gece beni zorlu acilar bekliyor olacak...Tanrim yardim et bana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAPPY BİRTHDAY(!)
Fanfiction-Tanitim- Herşey çok güzel ilerliyordu yaşaminda.Yada o öyle zannediyordu... ~~~ Herşey açiga kavusacak! DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ HARİKA(!) OLACAK. ~~~ O;hic kimseye guvenmemesi gerektigini o zaman anladi. ------ Çift: SeSoo / KaiSoo