Pov. Nash
Když jsem všechno utřel tak jsem zase vyjel . Asi po 5 minutový cestě jsem byl v obchodě . Nakoupil jsem s jel jsem zpátky . Po cestě mi volal ředitel . Ředitel ? Co ten chce ? "Dobrý den pane griere " řekl . "Dobrý den pane řediteli stalo se něco ?" Zeptal jsem se . "Víte jaká je teď situace ohledně covidu - 19 , bojíme se že by se to mohlo dostat do školy takže proto do konce školního roku zavýrám školu " řekl a já nebyl nikdy šťastnější . "Dobře , a co s mýma věcma ?" Zeptám se . "Pro ty si do konce tohoto týdne prosím dojděte " řekl . No bezva , budem muset jet domů . " dobře , ještě něco ?" Zeptal jsem se. "Už né ,přeji krásný zbytek dne pane griere nashledanou " řekl . "Taky , nashledanou" řekl jsem a zavěsil jsem to . Kurva . Zasraná corona , mohl jsem mít krásný 2 týdny na chatě s baby girl a místo toho musím zpátky domů a připravovat se na online hodiny . Fakt skvělý .
*přeskočíme cestu autem*
"Baby girl , jsem domá " zařval jsem přes celou chatu . Slyšel jsem jak otevřela dveře . Když přišla byla úplně zmatená "já jsem tě probudil viď ?" Řekl jsem , a dal jsem tašky na linku . "Ano daddy , ale to nevadí " řekla unaveně . Přišla ke mně a obejmula mě . "Copak koťátko ?" Zeptal jsem se a objal jsem jí . "Chci se mazlit daddy " řekla a zabořila mi hlavu do hrudě "daddy jen vyndá nákup a budem se mazlit dobře koťátko ?" Řekl jsem jí a dal jsem jí pusu do vlásků . "Dobře daddy , pomůžu ti " řekla a začala vyndávat věci z tašky . Když uviděla lízátka tak se na mě koukla "můžu prosím lízátko daddy ? Prosím " zeptala se a udělala štěněčí pohled. "Jedno takový lízátko mám v kalhotech " řekl jsem a ukázal jsem jí moje napnutý kalhoty "nakrmíš mě daddy ?"