Bir kız var.Adı A.Ona o kadar çok sinir oluyorum ki...
Farklısınızdır.Önünüzdeki ergen topluluğu gibi değilsinizdir.Onlar ota b*ka gülen ve her b*oku espri kaynağı olarak kullanırken,Facebook'un ,Twitter 'ın ve özelikle"KLİŞELEŞMİŞ WATTPAD HİKAYELERİNİN" Ve tumblr'In etkisinde tekdüze, koyun gibi dolaşırken sen kitap okur, düşür, aklı başında davranırsın.
yine de ergensindir, gençsindir ! Sen tepkilerini farklı verdikçe körelen beyinlerindeki kalıba uymadığından ya aptal ya uçarı ya bebek olursun!
Hepsinden daha çok aklın başındadır aslında,aşkın olmadan da yaşayabiliyorsundur,kitabı böyle popüler olmadan da okuyorsundur,gizli gizli sigara içimiyor, başın sıkışma arkadaşlarına suç atıp buna "kardeşlik"demiyorsundur...
Onlar da dünyanın aptal olduğunun farkındadır ama senin farkın insanların da -kendin dahil- çok iyi olmadığını anlamandır. Sen gülüp geçersin.
Onlar da gülüp geçtiğini söyler ama gülüp geçmek ağlamak üzereyken yanak kaslarını germek ve yalan söylemek,evde acısını çıkarırcasına ağlamak değildir ki...
Gülmek,gülüp geçmek bunun gerçekten nefes almak kadar doğal olduğunu anlamaktır.
A kişisiyleydim.Birine güvenilir olduğumu göstermek için A kişisine sorun dedim.Ne dedi? "O söylemez çünkü mal,herşeye gülüyor!"Çünkü onların yadırgamayacağı seviyeye inmek istemiştim.Kendim gibi olmayı o kadar çok isterdim ki...
Sevgili A;
Eğer bunu okuyorsan hala arkadaşım olduğunu bilmeni isterim. Ben size alıştım.Sen yine tumblr da gezen kitapları oku,her şeye gül,ağlarken herkese çemkir.