Zlomená

4 1 0
                                    

Jsem normální dospělá žena. Cítím se mnohem více staře než mi můj věk ukazuje. Bohužel, mnoho lidí to tak nevidí.

Mou každodenní rutinou je škola. Dělání úkolů v karanténě je dost nah*. Myslím si, že by tohle samostudium ani tak hrozné nebylo, kdyby alespoň někdo projevil zájem. Většinou si sedím sama v pokoji, koukám do počítače a přemýšlím co dál. Nikdy jsem se nesetkala ještě s tím, že by někdo za mnou přišel a řekl jen pár užitečných slov " Jsi šikovná" nebo " Jsem rád/a že na tu školu nekašleš".  Řeknu vám jedno. Já nejsem někdo, kdo má neustálou tendenci být chválen, ale někdy to i rozradostní den. Stále jen slýchám že nic nedělám. Cítím se pak úplně zbytečně.

Cíleně někdy jezdím jen tak pryč z domu, abych si mohla někam zajet kde budu jen já a mé myšlenky. Mnohokrát jsem přišla na takové myšlenky, že jsem se až divila. Někdy na mě myšlenky vyskakují ze všech možných stran. Jen tak prostě v autě sedím a přemýšlím nebo brečím.. Je toho tolik, že nikdy se s tím úplně nedokážu vypořádat.

Opravdu někdy nevím, co mám dělat.  Bolí mě také nějaká slova od rodiny. S přítelem už prostě na 100% uvažujeme o tom, že se přestěhujeme. Chceme být už samostatné osoby, chceme mít soukromí, chceme prostě žít svůj vlastní život. Už nechci od někoho slýchat, jak jsem ošklivá či jak vypadá mé tělo.  Tyto slova mě bolí, opravdu tolik, že už nevím jak to popsat..

Mám opravdově někdy pocit, jako bych opravdu pro nikoho nic neznamenala a byla jen vzduch. Mnoho času trávím osamotě a nikdo nejeví zájem. Pokaždé když přijdu domu od přítele mě nikdo nevítá. Jsem sama zavřená v pokoji, koukám do zdi a jsem smutná. Každým dnem čekám že mě někdo pochválí i za nějakou tu blbost. Mám své rodiče ráda. Někdy mi ale připadá že oni mě pouze chtějí měnit něž milovat. Nic víc..

Je všechno pro mě těžké, nikomu se nezavděčím ani když dělám nejvíce co je v mých silách ...

Dokáže mi někdo s tímhle pomoct ? Je tohle už nějaký problém? Jsem opravdu už tak nemocná, když někdy přemýšlím o tom, jaké by to bylo beze mne ? 

Denisa.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 22, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Me and MyselfKde žijí příběhy. Začni objevovat