15.50 za 10 minut kończysz prace, jesteś szczęśliwa że jedziesz na spotkanie z Jungkookiem. I/T/P wyszła wcześniej do szpitala chorej babci. Zaczęłaś wszystko chować do zamknięcia gdy nagle T/I/P wpadła do środka.
I/T/P- T/I! T/I!
T/I - Jezus! Co sie stało?
I/T/P- Ten Jungkook i jego koledzy są jakimiś zwykłymi bandziorami!
T/I - Nie rozumiem.. usiądz i wytłumacz mi wszystko.
I/T/P zaczęła opowiadać że widziała chłopaków zaciągającą jakąś dziewczyne do samochodu.
T/I- Nie mogę w to uwierzyć.. zaczęłaś płakać
I/T/P- Ty naprawde się w nim zakochałaś.
T/I- Ehh.. babcia na pewno na ciebie czeka, chodz wyjdziemy tylnym wyjściem.
Zamknęłyście wszystko, wyszłyście tylnym wyjściem i zadzwoniłyście po Taxi.
15 minut później byłyście pod szpitalem, pożegnałaś się z I/T/P i kazałaś jechać Taxi pod swój dom.
Gdy weszłaś do domu oparłaś sie o ściane i zaczęłaś płakać. Nie miałaś siły na rutyne która zawsze robisz wieczorem. Poszłaś pod prysznic, przebrałaś sie w piżamy próbowałaś coś zjeść ale nie miałaś apetytu więc poszłaś tylko umyć zęby i położyc się do łóżka. W łóżku wzięłaś telefon bo nie mogłaś spać, przeglądałaś instagrama, postanowiłaś wpisać 'Jungkook' gdy zobaczyłaś zdjęcie zaczęłaś płakać. Całą noc przepłakałaś. Rano bardzo bolała cie głowa. Wstałaś i zrobiłaś wszystko co zawsze rano, wyszłaś z domu. Weszłaś do autobusu i po 7 minutach byłaś na miejscu.
Jk- Czemu na mnie nie czekałaś?
T/I- Nie chce na ciebie patrzeć!
Jk- Widziałaś wczoraj chłopaków, prawda?
T/I- Nie chce wiedzieć co zrobiliście z tamta dziewczyną.
Jk- Przysięgam że mnie tam nie było
T/I- Nie wierze ci! Wynoś się!
Jk- Błagam! Nie było tam mnie! Chłopaki mówili że chcą się zabawić a ja byłem w domu miałem już po ciebie wychodzić! Prosze daj mi drugą szanse!
T/I- No nie wiem, a co oni zrobili tamtej dziewczynie?
Jk- Nie chce o tym mówić..
T/I- Przepraszam, nie potrafie ci zaufać
Jk- Proszę, co mam zrobić żebys mi zaufała?
T/I- Postaraj się, a teraz musze isć do pracy. Pa Jungkook odjechał a ty zaczęłaś pracować I/T/P ciągle dopytywała cię o rozmowe z Kookiem, ale ty nie chciałaś z nikim o tym gadać. 15.56 nikogo już nie było oprócz was gdy nagle ktoś wszedł do środka
?- Recę do góry!
T/I- Co!?
I/T/P- prosze nie rób nam krzywdy! Weź pieniądze i..
?- Zostaw je! Jeśli teraz z tąd nie wyjdziesz strzele ci w łeb!
Gdy podniosłaś głowe ujrzałaś.. C.D.N
CZYTASZ
BLACK SWAN || BTS || Jungkook
Short StoryDziewczyna po śmierci rodziców zaoszczędza ich pieniądze i wyprowadza sie do Korei południowej zaprzyjaźniła się z dziewczyna z tej samej kawiarni w której pracuje. Pewnego dnia jeden chłopak zmienia jej życie.