chapter 1🐯

67 13 4
                                    

Kai's club

"Tae, kau still sayangkan saera ke?"

"Soalan bodoh apa kau tanya ni chim, sapa je yang tak sayang wife sendiri"

"Dahtu kau tiap-tiap malam datang club lepas tu kau suruh aku cakap kat saera yang kau ada banyak kerja tak boleh balik rumah la, padahal kau bermalam kat rumah Yuri. Kau tak kesian ke kat wife kau tu, dulu kau yang be-"

'Hey stop, aku datang sini nak enjoy tau, bukan nak dengar kau membebel"

bidas taehyung lalu bangun menuju keluar dari club.

.

.

.

.

.

On call

"Awak kat mana? "

"Dari office la on the way nak balik rumah ni, kenapa call?"

"Takda apa saja call nak tau, saya ingatkan awak busy"

"Hmm kalau macam tu saya letak dulu la, tengah drive ni"

"Ha okeyh b-"

"Eh eh dah kenapa ni tak boleh break"

"Tae awak kenapa tu, apa yang tak-"

Arghhhhhh

"TAEHYUNG!!!"

.

.

.

.

.

Inje university seoul Hospital
Thanks -nanazz for your suggestion

"Tae bangun laa dah berapa hari awak tak sedar, saya ada berita gembira untuk awak ni, bangun laa"

sayu saera bersuara
sambil menatap dan memegang tangan taehyung yang masih belum sedarkan diri.

Tok tok

"Jimin"

kata saera dengan nada yang serak akibat menangis lalu menghadiahkan senyuman nipis kepada jimin.

"Macam mana keadaan tae" soal jimin

"Macam ni je la, doktor Seo jun kata ia mungkin akan mengambil sedikit masa lagi untuk sedar"

balas Saera dengan matanya yg sudah berkaca.

"Hmmm kalau macam tu awak balik la dulu, mandi bersihkan diri ke, makan dulu ke, saya tengok awak macam lesu je ni"

"Tapi sa-"

"Dah jangan risau, biar saya je jaga si taehyung ni, dia kan sahabat saya"

kata jimin sebelum saera sempat menghabiskan percakapannya

"Hmm yelaa" balas saera lalu bangun mengambil handbag nya.

"Thanks jimin" ucap saera

"No prob" balas jimin sambil tersenyum.

Tup

bunyi pintu yg tertutup menandakan yang saera sudah keluar dari bilik taehyung.

"Taehyung, Taehyung. Kalau kau tak sayang wife kau tu, bagi jela kat aku, cakap sayang dia tapi ada stock simpanan layan kau kat belakang dia. Kan senang kalau kau ceraikan je saera tu,tak payah aku susah-susah kotorkan tangan budak-budak hingusan aku untuk sabotaj kereta kau"

[OG] SORRY | KTHWhere stories live. Discover now