Crni automobil marke mercedes se zaustavio ispred džinovske zgrade koja je bila siva i ogromna delovala je kao položeni kamen. Iz mercedesa je izašla Lusi, nosila je cipele one koje je namenila za specijalne prilike, pantalone i sako. Braon kosa joj je bila vezana u punđu. Držala je jedan kofer i jedan ranac iz džepa sakoa je izvadila novac i dala ga vozaču mercedesa. Bila je to karta u jednom smeru, živela je u malom i pustom gradu koji je sigurnost odavno napustila, grad u koji su slali "izlečene" umne bolesnike, gde su zapošljavali bivše ubice i gde su "lečeni" alkoholičari radili kao obezbeđenje .
Noć je provodila tako što je na internetu tražila velika mesta, velika mesta koja će je učiniti malom, toliko malom da niko neće obratiti ni pažnju na nju. I našla je takvo mesto, mesto toliko veliko da ne znaš ni ko sve živi sa tobom u zgradi.
Ušla je u zgradu.
Na ulazu je zaustavio visok i krupan muškarac u odelu, prišao joj je tako da je uništio zonu privatnosti
"Sve se zakazuje preko telefona "
Lusi je bila paralisana, želela je da se okrene i ode iz tašne je izvadila telefona i tiho iz straha da njen glas ne sruši mesto rekla "Imam Demetrine poruke " pokazala je telefon, a onda joj je muškarac pokazao pravac u kome da ide.
Pokucala je na vrata Demetrine kancelarije, delovalo je kao da se vrata sama otvaraju jer je Demetra sedela za svojim radnim stolom, kada je bolje ušla videla je da je tu isto stajao muškarac sličan onome dole samo je ovaj služio za otvaranje i zatvaranje vrata.
"Sedi" reče joj Demetra. Lusi je sela na crnu stolicu, sve je bilo crno u kancelariji od stolica na kojim su sedele do radnog stola, čak je i statua Demetrine glave koja se nalazila pored ogledala bila crna u vazi je stajalo uvenulo cveće, a Demtra je na sebi imala crni zakopčani sako i crnu suknju. Demetra joj reče "Od sutra pocinješ da radiš, nema potrebe da ponavljamo sve imaš u porukama, radićeš na spratu ispod mog i sve kreacije ćeš prvo donositi ovde "
"Okej" reče Lusi, nije znala šta da kaže, a nije želela da Demetra ostane bez odgovora .
"Da li si zainteresovana za smeštaj u okviru zgrade ?" Upita je Demetra
"Nisam, hvala na ponudi " odgovori joj Lusi "Našla sam pristojnu kućicu u blizini"
Na Demetrinom licu se pojavio strah možda je bila sujeverna, a možda je ipak postojalo nešto u toj kući.
YOU ARE READING
𝕶𝖗𝖊𝖆𝖈𝖎𝖏𝖊 𝕸𝖆𝖉𝖆𝖒 𝕾𝖙𝖗𝖎𝖝
Horror𝔗𝔞𝔪𝔞 𝔰𝔢 𝔲𝔰𝔞𝔡𝔦𝔩𝔞 𝔲 𝔲𝔪 𝔪𝔞𝔡𝔞𝔪 𝔖𝔱𝔯𝔦𝔵 𝔫𝔞𝔨𝔬𝔫 𝔱𝔬𝔤𝔞 𝔧𝔢 𝔟𝔦𝔩𝔞 𝔭𝔯𝔦𝔪𝔬𝔯𝔞𝔫𝔞 𝔡𝔞 𝔰𝔱𝔳𝔞𝔯𝔞 𝔱𝔞𝔪𝔲 . 𝔐𝔯𝔳𝔦𝔠𝔞 𝔱𝔞𝔪𝔢 𝔧𝔢 𝔡𝔬𝔳𝔬𝔩𝔧𝔫𝔞 𝔡𝔞 𝔬𝔡 𝔫𝔢𝔨𝔬𝔤𝔞 𝔫𝔞𝔭𝔯𝔞𝔳𝔦 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔯𝔲𝔪𝔞 𝔦 𝔯�...