2

6 1 0
                                    

Lusi je ušla u iznajmljenu kuću, oko nje je bilo polje bez ljudi kuća je izgledala staro i trošno .
Pokucala je na drvena vrata i imala je osećaj kao da trese kostura.
Nakon par trenutaka je pojavio niži, sedi muškarac . Lice mu je bilo prepuno bora, izgledalo je kao da se trudi da ostane srećan pored svega.
"Lusi ?" upita on
"Da, ja sam Majkle. Rezervisala sam ovo mesto online. Zanima me da li je još uvek slobodno ?"
"Jeste, daj mi taj kofer i ranac odneću ih gore" Majkl uze njen prtljag, kada su ušli unutra. Majk joj na stepenicama reče "Gore levo ti je soba , pored sobe imaš kupatilo. Sada produži pravo i videćeš moju ženu"
Lusi je išla pravo, a svakim njenim korakom se škripa povećavala. Osećala je kao da neko škripi zubima od besa.
Ušla je u malu kuhinju, na stolu je bilo pile, salata i časa vode . Bile su upaljene dve sveće, ali je bio poslužen samo jedan tanjir.
"Lusi" reče Lusi i pruži ženi ruku
"Tanja" odgovori joj žena crvenkaste kose , nižeg rasta i punija . Nije imala bore kao njen muž, ali je vreme  ostavilo ožiljke na njenom licu .
"Gde je tanjir za Vas i Majkla ?"
"Mi ne jedemo sa gostima , mi jedemo i spavamo u podrumu kuće, jer želimo da naši gosti imaju svoju privatnost. Samo pozvoni" reče i pokaza joj zvono koje je stajalo na jednoj od stolica "I ja ću doći, sada moram da odmaram ceo dan sam čistila kuću, desno niz hodnik ti je dnevna soba , kada završiš sa jelom samo ostavi tako"
Tanja se okrenula da ode , ali je Lusi zaustavila
"Čekajte , da li ste čuli za Demetru ? U njenoj kompaniji počinjem da radi"
"Ne, zaista ne bih" poče, ali je prekide Majkl koji se upravo u tom trenutku spustio "Tanja idemo u krevet, laku noć Lusi"

Lusi je ipak nakon večere oprala sudove u trpezariji koja se nalazila do kuhinje , nakon toga se okupala i legla u krevet .
Kroz glavu joj je prolazio Tanjin lik kada je spomenula Demtru. Lik koji je izobličio strah.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝕶𝖗𝖊𝖆𝖈𝖎𝖏𝖊 𝕸𝖆𝖉𝖆𝖒 𝕾𝖙𝖗𝖎𝖝 Where stories live. Discover now