Hani yeni bir okula gidersiniz böyle çok heyecanlı olursunuz ya he o öyle değil işte bu okulu icat edenin taaa...diye küfür edesiniz gelir ya onun gibi oluyor bazen insana çok saçma bir kelime biliyorum ama öyle işte şu anda başka ülke başka ev başka kişiler yada ne bileyim evde başka kişiler ne olduğunu anlatmamı istiyorsanız anlatayım
Ben Minona Tutsak adım birz garip ama onu boşverin anlatıcam çünkü annem fikret tutsak babam...babam Kerim tutsak şöyleki annem tanımadığı kişilerle şey yapan biri anladınız siz neyse babamla şey yapıyorlar ve tatatam ben doğuyorum annem babamı arayıp bebeği almasını istiyor babam ona annemin bakamsını ona yeterli parayı vereceğini söyleyip bu işi başlatıyorlar ama babamı piç bir kişi olarak görmeyin kendisi ünlü iş adamlarından biri olduğu için meşgul olabiliyormuş ve bu yüzdende annemin bana bakmasını istemiş her boş arasında yanıma gelmeye çalışıyor gelincede eğleniyoruz annem annemide az çok anlamışsınızdır babamın verdiği paranın büyük bir kısmını kendine alıp diğer kısmıylada bana baktı her ay başı para gönderdiği için babam durumumuz iyiydi annemin annelik anlayışı çok farklıydı beni sadece derse yönelik ilgili davranırdı onun için herşey dersten önce gelirmiymiş neymiş yani o yüzden inek öğrenci olabilirim herşeyim kısıtlı duş alacağım vakit bile annemin elinde 18 yaşındayım lise sona gidiyorum ve vesi öbür bölüme kalsın....
Burda baş karakteri anlatmış bulunmaktayım öbür bölümde daha iyi anlayacaksınız