Klany

402 13 2
                                    

Klan Wody 

 Koty tego klanu na swoich terenach mają dużo wody co wskazuję nazwa leśnego plemienia. Umieją dobrze pływać, a ich futro często jest półdługie i Gęste, by nie zamarzły w wodzie. Często rodzą się z sierścią kolorów szarości oraz bieli, lecz mogą się zdarzyć wyjątki. Przywódcy z klanów mają dobre stosunki z innymi klanami, ale niektórzy umieją być chamscy i wredni do kotów z nie ich klanu. 


 Klan Ognia

W tym klanie żyją koty mieszkające w zalesionych miejscach z dużą ilością drzew i krzewów. Bardzo dobrze wspinają się po korach na co pozwalają im naturalnie zakrzywione pazury, występujące u większości kotów. Ich futra są krótkie i barw rudego lub brązowego ale jak u każdego mogą urodzić się kocięta z inną sierścią. Większość klanowiczów jest ze sobą zaprzyjaźnioną, a z innymi klanami żyją w spokoju i ugodzie.


Klan Powietrza 

 Te dzikie koty lubią przestrzeń i czyste powietrze, zamieszkują wolne powierzchnię z małą ilością liści i drzew. Nie lubią spać w legowiskach i często przesypiają na zewnątrz. Ich futra są przystosowane na skrajne temperatury, a sa w często kolorach czerni lub bieli. Umieją być zazdrosne o lepsza zwierzynę lub o inne koty, próbują utrzymywać przyjacielskie stosunki między klanami. 

 Klan Ziemi 

 Często te koty mają tereny z dużą ilością pustej ziemi lecz druga część obrastają duże i wysokie drzewa. Bardzo lubią biegać, a robią to wręcz doskonale, wspinanie wychodzi im nie za dobrze, ale nigdy się nie poddają. Rodzą się tam kocięta z często brązowa lub Szarą sierścią. Niektórzy Przywódcy czasami działają bezmyślnie lecz umieją także wypłatać się z konfliktów, aktualnie mają bardzo dobre sojusze. 

RP WojownicyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz