Hwang Hyunjin:
Astăzi prietena ta te-a invitat să vii cu ea la companie, tu acceptând bucuroasă.
După ce ai vorbit cu prietena ta ați stabit să vă întâlniți în fața casei tale, ea stând la câteva case distanță, iar casa ta fiind în drum spre companie.
Te schimbi și îți iei tot ce ți trebuie și ieși din casa când vezi mesajul de la prietena ta cum că e în fața casei tale.
Plecați împreună spre companie,pe drum vorbind diverse chestii.
Ajungeți în câteva minute.
Intrați înăuntru și urcați la etaj unde erau sălile de antrenamente și studiourile.
Cum iești din lift auziți o melodie răsunănd în întreg holul.-Sigur sunt băieții din Stray Kids.
Spune prietena ta când aude melodia.Va îndreptați spre sala de antrenamente unde se antrena prietena ta cu trupa ei.
După ceva timp în care ai stat și ai privit cum prietena ta dansează, pleci de acolo.
Muzica s-a oprit, te îndrepți spre sala de unde se auzea muzică acum ceva timp.
Erai curioasă să vezi dacă mai e cineva acolo.
Voiai să tragi cu ochiul.Hj:Nu știai că nu e frumos să tragi cu ochiul?
Tresari speriată și te întorci imediat cu fața la cel din spatele tău.
Rămâi plăcut surprinsă când vezi un băiat drăguț mai înalt decât tine cu un cap.
Respirația-ți devine una agitată și inima îți bate de trei ori mai repede când îți dai seama ca el e prea aproape de tine.N.T:Îmi pare rău... Eu...
Vrei tu să spui dar el ți-o taie.
Hj:Nu te am mai văzut pe aici.
Nu te cunosc.N.T:Da...am venit cu o prietenă.
Are antrenamente cu trupa.Hj:Cum o chemă pe prietena ta?
N.T:N.p.t(Numele prietenei tale)
Hj:Din trupa N.trp(numele trupei)?
N.T:Da,chiar ea.
Hj:Suntem prieteni buni, nu mi-a zis niciodată că are o prietenă atât de frumoasă.
Spune apoi zâmbește.
Te rușinezi rapid apoi tu propui să mergeți amândoi la N.p.t.