|eun'un ağzından|
Gözlerimi salak Cha'nın bağırmasıyla açtım.
Cha ; KIIIIIIIZ !
Eun ; yaw beni salın amk.
Yeol ; kız kalk anlat hadeeeeeeeh.
Eun ; topunuzun amk.
Minji ; emin misin bak?
Eun ; yaw sekter get.
Minji bir anda üstüme atladı tabii Yeol de durmadı peşine.
Eun ; HAYVAAAAAAANLAAAAAAAR PESTİLİM ÇIKTI!
Taeyang ; tamam awk çıkın kızın üstünden.
Taeyang ve Cha ikiside birer kolumdan tutup beni yerde dizlerimin üstünde salona sürüklediler beni ve koltuğa bıraktılar.
Taeyang ; konuş köle.
Cha ; anlat.
Eun ; uyanınca da anlatabilirdim tabii uykumu kaçırmasaydınız.
Minji ve Yeol ; ANLAT!
Alt dudağımı öne çıkarıp.
Eun ; tamam aPla.
Eun ; beklediğiniz gibi bir şey olmadı.
Minji ; anlat lan.
Eun ; Yeonjun'un arabasına bindik ve o benim gözümü bağladı.Araba durduğunda kapımı açtı ve arabadan indim elimi tutarak beni bir yere götürüyordu.Gözlerimdeki bağı açtı ve gördüğüm şey karşısında dona kalmıştım.Sahil kenarında kumsalın üstüne bir kaç minderli ışıklı mükemmel bir yere gitmiştik.Bir anda ona sarıldım ve o da bana sarılmıştı geri çekildim.Eun bin şey pardon bir anlık şeyle oldu dedim .Yeonjun beni kendine çekip sarılmıştı.Yeonjun benimle çıkar mısın Eun bin dedi Eun bin evet dedim.Minderlerine üstüne yattık sohbet ettik eğlendik fotoğraf çektik ve bana çok ağır bir uyku bastırdı normalde kafamı direğe yaslamıştım ama bir anda kafam başka bir yöne çevrildi yumuşak bir yere ve ben orda uyuyakaldım.
Kızlar ; UwU
Eun ; salsaydınız akşam da anlatabilirdim.
Kızlar ; kes sesini!
Kalkıp formamı giyindim ve mutfağa geçtim kızlar biraz sonra mutfağa geldiler.
Minji ; niye forma giyindin lan.
Eun ; beynin bir 10 saniye çalışsa anlayacaksın ama işte.OKUL VAR GENÇLİK!
Kızlar ; huh?!
Kızlar odalarına koşup 2 dakika sonra yanıma geldiler.
Cha ; bunları mı yiyeceğiz?
Eun ; beni oyalamasaydınız güzel yemekler yiyebilirdiniz ama okula geç kalıyoruz bu yüzden oturun 2 şey yiyin.
Kızlar oturup kahvaltı etmeye başladılar.Birkaç dakika sonra gidip kapıyı açtım ve ayakkabımı giyindim kızlar birden banyoya koşup sonra bana doğru koştular Tanrıya şükür ki ayakkabımı giyinmiştim ve hemen ordan çekildim.Kızlarla binadan çıkar çıkmaz koşmaya başladık.Okula vardık.
Eun ; mükemmeeeeeeeeel sayenizde yakalandık.
Beden hocası hepimize şınav çektirip dışarıdaki sahanın etrafında koşturacaktı.Mecbur kapıya gittik.
Hoca ; durun bakalım şınav pozisyonu alın sonra da sahanın etrafında 10 tur.
Kızlar ; huh?!
Eun ; ama hocam saha çok büyük.
Hoca ; hadi.
Şınav pozisyonu aldık.
Hoca ; 20 şınav.
Biz Minji ile yapıyorduk ama diğer kızlar çok zorlanıyordu.Zar zor da olsa kızlar da bitirdi sahaya gittik ve koşmaya başladık.
Eun ; Sizin yüzünüzden canımız çıktı.
Minji ; nerden bilebilirdik.
Eunv; bir şeyi de bilseniz şaşardım zaten .
Ben hızlanıp 10 turu koştum kızlar da geliyorlardı tam okula doğru giderken bütün sınıfın bizi izlediğini fark ettim aishhh doğru ya ilk 2 dersimiz bedendi.
Eun ; KIZLAAAAAAAR KOŞUNUZ BİTİNCE ÜSTÜNÜZÜ GİYİNİP GELİN!
Yura ; noldu geç mi kaldınız .
Deyip bana omuz attı.
Eun ; inan sabah sabah kavga etmek istemiyorum bücür çekil yolumdan.
Ona omuz atıp ilerledim soyunma odasında üstümü değiştirdim ve kızlar da gelip üstünü değiştirdi.Sınıfın yanına gittik.
Hoca ; aaaaaa derse geç kaldınız 20 şınav.
Eun ; ama hocam-
Hoca ; hadi.
Herkesin önünde şınav pozisyonu aldık 20 tane daha çok zor olacaktı.Kafamı döndürüp kızlara baktığımda ölecek kadar yorulmuşlardı ve Yura bir anda gidip ayağıyla Yeol'ün omzuna bastırmaya başladı bir anda hızlanıp bitirdim.Ayağa kalktım ve Yura'nın bacağını sıkarak yere koydum ve kulağına yaklaştım.
Eun ; sakın ama sakın onlara bulaşma.
Yura içeri koştu ve kızların bitiremeceğini anladım ama bitiremezlerse dsiplin alacaklardı buldum. Çaktırmadan içeri geçtim tam yangın alarm tuşuna bastım ki herkes dışarı fırladı.Bende rol yaptım kızlar da yerden kalktılar.
Yeol ; ayyy ölücez.
Eun ; mallaşmayın ben yaptım siz bitiremeyecktiniz bitiremezseniz dsiplin alacaktınız.
Hoca bütün okula bakıp.
Hoca ; yanlış alarm çocuklar .
🔊 ; Kang Eun müdürün odasına HEMEN!
Eun ; işte gidiyorum neys bay bay.
Biri ; merak etmeyin sevgilisi kurtarır.
Biri ; nasıl bu kızı sevdi anlamıyorum.
Cha ; sizin sorununuz da bu anlamıyorsunuz.
Okula girdim ve müdürün odasına gittim...
{bu bölümlük bu kadar olsun umarım beğenirsiniz💜}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeonjun Hayal Et
Random(Bitiş: 28.05.2020) Tesadüfler de aslında kaderimizin içinde değil midir ?