Άριας pov
Γυρίσαμε σπίτι και καθίσαμε στον καναπέ... Καθ'όλη την διάρκεια της διαδρομής δεν μιλούσε καμία από τις 2...
Αλλά η Ρεβέκκα αποφάσισε να σπάσει αυτή τη σιωπή...Ρεβ: Αρια.. σκέφτεσαι να το ρίξεις;;
Άρια: Φυσικά και όχι δεν φτάνει σε τιποτα αυτή η αθώα ψυχή επειδή ο Άλεξ είναι βλάκας!!!
Ρεβ: Θα του το πεις;;
Άρια: Δεν ξέρω... Δεν νομίζω...
Ρεβ: έχει δικαίωμα να ξέρει Άρια... Στο κάτω κάτω είναι ο πατέρας αυτού του παιδιού!!!
Άρια: Αυτό το δικαίωμα όπως λες το έχασε εκείνη την νύχτα!!!
Και από τα νεύρα μου σηκώθηκα πήγα στην κουζίνα πήρα σοκολάτα (δεν φταίω εγώ παιδιά.... η εγκυμοσύνη 🤷) και πήγα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι...Χμμμμμ... Άραγε τι να είσαι;;; Βασικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν θα είσαι αγοράκι η κοριτσάκι.... Μόνο να είσαι υγιής θέλω... Δεν πειράζει που μπορεί να έχεις μόνο μαμά... Θα σε αγαπάω εγώ και για τους δύο μας..... Θα σε προσέχω, θα σε φροντίζω θα κάνω ότι χρειαστεί για να μην σου λείψει ποτέ τίποτα μικρό μου!!! Θα είμαστε ο ένας για τον άλλο...
Πρέπει εδώ που τα λέμε όμως να πάρω τηλέφωνο τους γονείς μου για να τους το πω... Πρέπει να ξέρουν.... Πιστεύω πως θα με καταλάβουν... είναι άνθρωποι με κατανόηση...(Στο τηλέφωνο)
Μαμά: Έλα αγάπη μου τι κάνεις;;
Άρια: Μια χαρά είμαι μαμάκα μου εσείς πως είστε;;;
Μαμά: Μια χαρά και εμείς παιδί μου... Τα γνωστά... Όλη μέρα στην δουλειά...
Άρια: Μαμά
Μαμά: Ναι
Άρια: είναι εκεί ο μπαμπάς;;
Μαμά: Ναι διπλα μου είναι
Άρια: Ωραία θέλω να με βάλεις σε ανοιχτή ακρόαση γιατί έχω να σας πω κάτι πολύ σημαντικό!!
Μαμά: Παναγία μου το παιδί μου!!!
Άρια: Μαμά ηρέμησε λίγο... Και καθιστε γιατί δεν ξέρω αν θα μπορέσετε να το αντέξετε όρθιοι!!
Μαμά/Μπαμπάς: Μιλά παιδί μου μην μας σκας!!
Άρια: Λοιπόν.... Είμαι έγκυος
Και κάπως έτσι τους εξήγησα όλη την ιστορία με εμένα και τον Άλεξ
Ο πατέρας μου νευρίασε και μου είπε αν θέλω να έρθει εδώ και να τον τεμαχίσει με την καραμπίνα ( κλασικός Έλληνας πατέρας 🇬🇷😂)
YOU ARE READING
Pregnant at 19
Teen FictionΈνα κορίτσι η Άρια μόλις τελείωσε το σχολείο και ετοιμάζεται να μπει στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου μαζί με την κολλητή της την Ρεβέκα.... Θα πάνε όλα καλά εκεί η θα συμβεί κάτι που θα αλλαξει το μέλλον της και τα όνειρα της??? Τι θα γίνει όταν εμφα...