Kacper to średniej wysokości brzydki, łysy chłopak nikt go nie lubi i ukrywa to, że jest gejem. Jest po uszy zauroczony w swoim crushu Robercie. Robert to wysoki, wysportowany gamer. Chodzi z Kacprem do tej samej szkoły. Grają razem w gry Riot Games, a dokładnie w LoLa. Kacper nie umie za bardzo grać w gry, dlatego o pomoc poprosił gamera Roberta. Często rozmawiali ze sobą w szkole. Kacper nie miał zbyt wielu przyjaciół.
Rozdzial 1
Kacper szybko po powrocie ze szkoły zdjął plecak i włączył komputer. Miał on dużo nieodebranych wiadomości na discordzie. Sprawdził Tyralnie Bogdanosa czyli jego ulubiony serwer, tylko dlatego że mógł rozmawiać tam z jego crushem. Zobaczył użytkownika KoreanPrince i przywitał się, jednak ten go spławił ♥️. Na discordzie nie było online Roberta. Dlatego Kacper postanowił on pójść do jego domu. Przebył długą drogę. Gdy był na miejscu zapukał do drzwi. Jego oczom ukazała się 14-letnia blondynka. Była to siostra Roberta, Julka.
- Kim jesteś i po co przyszłeś?- spytała.
- Przyszłem do twojego brata. - odpowiedział Kacper.
Julka wpuściła go do domu i powiedziała gdzie jest pokój Roberta.
Drzwi były lekko odsunięte. Kacper bardziej je odsunął, a jego oczom ukazał się nagi Robert grający w LoLa i walący konia. Nie mógł w to uwierzyć. Robert usłyszał jego kroki i zakrył swój narząd. Wstanął i wywalił Kacpra za drzwi. Julka lekko się zaśmiała i kazała Kacprowi wyjść. Kacper wychodząc z domu usłyszał jęki, zapewne Roberta. Były one głośne i wolne. Ostatecznie Kacper poczekał na przystanku na najbliższy autobus. Gdy autobus przyjechał Kacper szybko zapłacił i powiedział kierunek.
*15minut później*
Kacper wysiadł z busa i pobiegł do domu. Przekręcił klamke od drzwi swojego domu, jednak... nie otwierały się!
*messenger z mamą Kacpra*
-CZEMU NIE MOGĘ WEJŚĆ DO DOMU?!- napisał kacper.
-JESTEM W STRÓŻY NA ZAKUPACH ZA 2 GODZINY BĘDĘ W DOMU!!!-odpisała mama Kacpra.-Zajebiście... - myślał Kacper.
Miał on pomysł, żeby przyjść do pobliskiego sklepu i poflirtować z kierownikiem.
CDN... KOCHAM WAS NIECH TO BEDZIE HITEM PLS TO YAOI JEST Z ZYCIA WZIETE, A JULCIE NA WAKACJACH DOKONCZE KIEDYS NAPEWNO PA ♥️♥️♥️
CZYTASZ
Lód pod biurkiem
RomanceTe yaoi opowiada o prawdziwej milosci 19-letniego Roberta oraz 15-letniego łysego Kacpra. Ich milosc zaczela sie od loda pod biurkiem. ♥️♥️♥️