Rozdzial 2

64 3 0
                                    

Myślał on że ten pomysł był szalony, ale i tak czy siak na obecną chwilę nie miał pieniędzy. Pośpiesznym krokiem poszedł do Lewiatana. Przed wejściem zauważył ciemnobrązową dziewczynę, która biła się z... ROBERTEM?! Kacper szybko do nich podbiegł i zaczął się pytać czemu się biją.
- TEN JEBANY PIES CHCIAŁ MI ZAPŁACIĆ ZA LODA!- krzyczała dziewczyna.
Kacper spojrzał na twarz Roberta, była cała zmasakrowana. Wziął go ze sobą do sklepu i kupił wodę utlenioną i bandaże. Po zapłaceniu za kupione rzeczy, usiadli na ławce przed sklepem.
- Mogę ci zdezynfekować twarz? - zapytał Kacper.
- Yes Yes Yes Yes Yes jessssss- powtarzał Robert.
Kacper zauroczony słowami Roberta, zaczął oblewać jego twarz wodą utlenioną.
- Widzę, że jesteś w tym naprawdę dobry. 😏- powiedział Robert.
- D-dzięki 🙄- odpowiedział zarumieniony Kacper.
Po dezynfekcji Kacper zabandażował jego twarz.
Robert po tym wszystkim przytulił go i poszedł na przystanek autobusowy. Kacper był w niebie. Na samą myśl o Robercie jego narząd wstawał i wirował jak helikopter. Po tym wszystkim poszedł pod dom i czekał aż jego matka przyjedzie.

*2h później*
-Wróciłam łysy!- krzyczała matka Kacpra.
Kacper lekko śpiący, widział matkę otwierającą drzwi od domu.
Szybko wbiegł do domu, a następnie do swojego pokoju z włączonym komputerem. Zapomniał, że zostawił discorda online. Patrząc na Tyralnie Bogdanosa zobaczył Treka. Był to były przyjaciel Kacpra. Ich przyjaźń zakończyła się dlatego, że cała wieś dowiedziała się o ich zabawach. Na Tyralnii również online była Julka, siostra Roberta. Kacper widział że była ona na kanale głosowym z Trekiem. Nie wiedział, że Julka i Treku ze sobą gadają. Kacper dołączył do kanału i usłyszał dziwne jęki wydawane przez Julkę i Treka.
-Oh, FUK ME DADDY!!!- krzyczała Julka.
-Kacper, wypierdalaj na inny kanał. - powiedział do Kacpra Treku.
Kacper był pod wielkim zdziwienem,  najwyraźniej Julka coś tam treczyła z Trekiem. Mniejsza z tym, myślał Kacper na kanale wyżej znajdowali się NamluTheKox i pandjego. Grali sobie w LoLa. Kacper dołączył do rozmowy.
- Hej, mogę z wami grać? - spytał Kacper
- Tak, ale idziesz na supporta. - odpowiedział na pytanie Kacpra Namlu.
Kacper doszedł do ich poczekalni w LoLu i zaczęli grać Flexa.

Cdn nara

Lód pod biurkiemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz