Seungkwan neşeli bir şekilde videoya giriş yaptı.
"MERHABAA!! Bugün sizlerle beraber smoothie challenge yapacağız. Yanımda Vernon-ie var."
Eliyle yanında duran Vernon'u gösterdi ve bir süre birbirlerine baktıktan sonra dayanamayarak yanaklarını sıkıp öptü. Hâlâ birbirlerine bakarken sessizliği Vernon bozdu.
" Ne olduğunu açıklamayacak mısın sevgilim?"
Seungkwan hemen kameraya dönüp anlatmaya başladı.
"Kısaca bu challengeda iki tür yiyeceklerimiz var. Bu taraftakiler, smootieye komalık müthiş malzemeler; bu taraftakiler ise öğ diyeceğiniz bunu mu içeceksiniz diyeceğiniz malzemeler. Ve evet maalesef ki bunları karıştırıp içeceğiz."
Seungkwan hızlı hızlı anlattığı için nefes nefese kalınca Vernon devam etti.
"Önümüzde bir tane torba var: bu torbaya iyi ve kötü malzemelerin ismini yazıp karıştırdık. Sırayla içinden bir kâğıt seçicez ve önümüzde bulunan bu karıştırma kaplarının içine koyucaz."
Nefesini düzenleyen Seungkwan tekrar rap yaparmışcasına devam etti.
"Öyleyse ilk olarak iyi malzemelerde neler olduğunu, sonra öğ malzemelerde neler olduğunu sayayım. Ilk olarak burada karpuzumuz var, sulu sulu kıpkırmızı. Hansol, onlar challenge için yeme!!"
Küp küp doğranmış karpuzlardan bir tane alıp ağzına atan Vernon'un eline vurup devam etti:
"Ve burada ise bir kavanoz nutellamız var. Buna da parmağını sokmazsın umarım" sevgilisine söylenip devam etti" sonra gördüğünüz gibi kremşantimiz var. Sonra, bakıyorum, hah bebe bisküvisini gördüm. Neden bebe bisküvimiz olduğunu sormayın! Arada Chan evimize gelebiliyor. Şu an kamera arkasında olduğu gibi."
Kafasına yediği yastıkla sustu Seungkwan. Yastığı kamera arkasındaki Chan'a geri fırlattıktan sonra devam etti.
"Ve son olarak çileklerimiz var. Biliyorum çok güzel görünüyorlar. Umarım bana çıkar hepsi. Şimdi de Vernon iğrenç malzemeleri sayacak, tabiki de malzemeler iğrenç değil ama smootie için iğrenç olan malzemeler."
Vernon boğazını temizledi ve saymaya başladı.
"Umm, bir paket doritos, wasabi, yosun, bezelye ve Seungkwan'ın çorabı var."
Seungkwan duyduğuyla anında bir Vernon'a bir de önündeki malzemelere baktı. Gerçekten de çorabı duruyordu orada ama o koymamıştı. Vernon'un koyduğunu da düşünmüyordu. Bir süre sonra kamera arkasından gelen kahkaha ile anladı kimin koyduğunu onu oraya. Videoda oldukları için bir şey yapmayıp ölümcül bakışlarını gönderdi sadecw Lee Chan'a ve çorabı alıp bir kenara fırlattı.
"ve hardal var." Vernon son malzemeyi de söyledikten sonra Seungkwan malzemelerin isminin yazılı olduğu torbayı eline aldı ve sallamaya başladı. Ilk önce karışsın diye yavaş yavaş sallarken bir anda Chan'ın gazabına uğrayıp hızlanmasıyla, torbanın içindeki küçük kağıtlar etrafa saçıldı. Vernon sakince etrafa dağılmış olan kağıtları topladı, tekrar torbanın içine koydu. Bu sırada Seungkwan ve Chan laf dalaşına girmişti. Omzunda bir el hisseden Seungkwan sustu ve videoya devam etti.
"Ilk sen mi çekiceksin yoksa ben mi?" sorusunu yöneltti Vernon'a. Taş kağıt makas oynayalım cevabını alınca 3'ten geriye doğru saydı.
"Ben kazandım! Ben başlıyorum!!!" diyerek elini torbanın içine attı Vernon. Kamera arkasından gelen "badum badum" sesleri ile kağıdı açtı ve kağıdı açmasıyla yüzündeki gülümsemenin silinmesi bir oldu. Yüzünü gören Seungkwan hemen kâğıda baktı ve yazanı görünce en gür kahkahasını attı. Vernon ağlamaklı bir sesle "Wasabi" diyerek kâğıtta ne yazdığını okumuş oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
youtuber // verkwan
RandomYoutuber olan Seungkwan ve erkek arkadaşı Vernon'un birbiri ile yaptığı challangeler.