3-RÜYA

70 3 0
                                    

Multimedya da kerem var (esilanın çarpıştığı çocuk)
'Gerizekalı' demişti bana. Ben bunun altında kalırmıydım tabiki de hayır ama ne yapabilirdin onu hem rezil edicek hem de sinirlendiricek bişey olmalıydı. Ben böyle düşüncelere dalmış giderken,kuzenimin sesiyle kendime geldim..
"Ne düşünüyorsun kuzi daldın gittin öyle" demesiyle
"Şu gerizeklaı çocuğu düşünüyordum" dememle, dediğim şeyin ne kadar aptalca olduğunu anladım ,çünkü benim kuzenim tam bir fesattı.
"Neden o çocuğu düşünüyorsun" dedi sinirlenerek ona bakarken,o bana imalı bi bakış atıodu."Ya yok öyle bişey fesatlaşma hemen hem ben o çocuğun nesini düşüniyim ki hem de yakışıklı değildi ayrıca o ne biçim erkek kassız felan,beni biliyosun kaslı erkeklere bayılırım o yüzden fesatlaşma"
İç sesim 'çocuğa bakarken öyle demiyordun ama' desede onu takmamıştım bile. odamıza gelmiştik kendimi hemen uykunun kollarına teslim etmiştim...
......
Sabah olmuştu,okula çoktan gelmiştim bizim kızlarla beraber kantinde oturuyorduk.Birden adını yeni öğrendiğim ,dünki çarpıştığım çocuk kerem kantinde içeri girdi. Gözlerim direk onu bulmuştu istemsizce süzmüştim çocuğu. okul formasıyla olmasına rağmen gayet fit duruyordu. Tişörtü dardı ya da ne kadar inkar etsemde kaslarından dolayı dar gözüküyordu. spor siyah beyaz ayakkabıları ve bej rengi hafif dar pantolonu ve gri hırkasıyla çok güzel bir uyum yakalamıştı.
Ben çocuğu böyle süzerken bizim olduğumuz yere baktığını anldığımda ,bana kaşlarını çatarak baktı.Hemen önüme döndüm kızarmıştım,utandığım zaman kızarmamdan nefret ediyordum. Kerem bana karşıdan;
"Süzmen bitti mi?"dediğinde, onu tersleyerek,
"Seni mi süzcem ben ya tipe bak" dememle saçlarımda bi acı hissettim kerem saçlarımı çekiyordu.kopucaktı resmen kulağıma eğilip "ya şimdi herkesin içinde benden özür dilersin ya da ben sana dedirtmesini bilirim"dediğinde, saçımın acımasını aldırmayarak "Ne o gerçekler zoruna mı gitti?" Dedim ve beni kolumdan sıkıca tutarak okulun alt katına sürükledi. Her taraf karanlıktı.Sadece bir yerden ışık geliyordu o ışıklada keremin yüzünü yalnızca görebilyordum.Boş bi depo gibi yerin önüne geldiğimizde istemsizce "Nereye getirdin beni gerizekalı" dememle beni depo zannetiğim yerin içine itti ve "kapa çeneni" diyerek kapıyıda ayağıyla sertçe kapattı.
Üstüme üstüme doğru geliyordu o bir adım attıkça bende geriye doğru bir adım atıyordum,ama en son adımımda duvara çarptım.
Kerem beni duvarın arasında sıkıştırmıştı ve kaçmiyim diye de bi elini kafamın yanına duvara yaslamıştı.Yüzüme eğilerek,
"Evet seni küçük cadı, ya şimdi benden özür dilersin ya da ben dilettirmesini bilirim" demesiyle yurkunmuştum resmen. Ama ona ezilemezdim bunu kendime yapamazdın bu zamana kadar kimseye ezilmedim bu gerizekalıyada ezilemezdim. Ona doğru bi adım atıp omzunu da elimle ittirerek,
"Bana bak gerizekalı , git bu çocukça şakalarını başkalarına yap" diyip ondan uzaklaşıcakken saçımdan tutup beni duvara itmesiyle hafif bi inleme çıkmıştı ağzımdan ,belimin yarıldığını hissederek elimi götürdüm ve ovmaya başladım kafamı kaldırıp tam ona bakıcakken bana tokat atmasıyla yere yapışmıştım.
Ağlıyordum canım acıyordu. saçlarımdan tutup ayağa kaldırdığında tam ona tokat atıcakken,bileğimi tutup duvara yasladı ve "Umarım aklın başına gelmiştir. Bana bulaşma çünkü sizin gibilerin canını seve seve yakarım" dedi ve beni yere atıp depodan çıkmıştı. Ağlamam şiddetlenirken bağırıyordum da..
"Nisaaaa kurtar beni nisaa yardım ett"diye bağırırken tüm bunların rüya olduğunu anlamıştım ama gözlerimi açamıyordum,korkuyordum.
Ter içindeydim nisa beni dürtüyordu ama bir türlü kendime gelememiştim. Gözümden bir damşa yaş düştüğünde nisa beni daha hızla sarstı ve nefes nefese uyandım...

YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin