دوباره سلام
میخوام یه انیمه یائویی دیگه معرفی کنم که خودم خیلی دوسش دارم😂😂
نام : the tyrat falls in love
خلاصه:این داستان از داستان موریناگا و سوویچی در جایی که چلنجرها در آنجا کنار کشیده می شوند پیش می آید. تتسوهیرو موریناگا یک دانشجوی دانشگاه است که چهار ساله بر روی سنپای خود ، سوویچی تاتسومی ، که او در پروژه های تحقیقاتی خود یاری می کند ، خرد شده است. در چلنجرز ، در حالی که از سرماخوردگی بیمار بود ، موریناگا سهواً اعتراف کرد که همجنسگرا است و عاشق سوویچی است. پس از این ، او معتقد است که سوویچی از آنجا که همجنسگرا است ، از او متنفر است و می گوید که مدرسه را ترک می کند ، اما سوویچی در واقع از او مراقبت می کند و اصرار دارد که آنها فقط آن را فراموش کنند و دوستان خوبی بمانند. داستان آنها به پایان رسید که موریناگا متقاعد شد که هیچگاه احساسات وی تلافی نمی شود. در آغاز فیلم The Tyrant Falls in Love ، در سال 2004 ، یک سال پس از وقایع Challengers ، تامو و کوروکاوا به تازگی برای کار جدید Tomoe به کالیفرنیا نقل مکان کردند وقتی Souichi می شنود که کالیفرنیا فقط ازدواج همجنسگرا را قانونی کرده است. سوچی با عصبانیت با تومو تماس می گیرد تا به او بگوید که نباید در مورد ازدواج ایده ای بدست بیاورد ، اما از آنجا که او به کار مشغول شده بود ، توموو در واقع چیزی در مورد این خبرها نشنیده بود. در حقیقت ، تماس سوچی دقیقاً برعکس آنچه او می خواست و کوروکاوا و تامو برای فرار از ازدواج فکر می کنند. در همین حال ، موریناگا در مورد عشق بی حد و حصر خود به سوشی ، به دوست خود ابراز تاسف می کند ، که به نوبه خود نوشیدنی ویژه ای به موریناگا می دهد که سوچی را مطیع تر می کند. موریناگا سعی می کند آن را در سطل زباله در راه خانه خود پرتاب کند ، اما از فکر شخص دیگری که آن را پیدا می کند ناراحت است و با اکراه آن را به خانه می برد و آن را در کمد خود مخفی می کند. فردای آن روز سوویچ با فریاد زدن به اینكه می خواهد به آمریكا برود و كوروكاوا را بكشد و كارت سبز بگیرد ، می گریزد تا بتواند فرماندار كالیفرنیا شود تا ازدواج مجدد همجنسگرا را منع كند. موریناگا او را متقاعد می کند که به جای او آرام شود و با او بنوشد و به همین دلیل او به آپارتمان موریناگا می رود تا غمهایش را غرق کند. بعد از اینکه سوچی تمام الکلی را که خریداری کرده بود می نوشد ، او درخواست می کند که موریناگا برای خرید بیشتر بیرون برود. در حالی که موریناگا خارج است ، سوویچی آپارتمان خود را به دنبال هر الکلی که ممکن است داشته باشد ، جستجو می کند و بطری شراب مخفی پر شده از مواد مخدر را پیدا می کند و آن را می نوشد ، بدون این که بداند مواد مخدر است. در ابتدا به نظر می رسد که هیچ تاثیری ندارد و موریناگا معتقد است که توسط دوستش فریب خورده است. آنها به خواب می روند ، اما سوچی در طول شب از خواب بیدار می شود اما خود را برانگیخته و قادر به حرکت صحیح بدن خود نیست او سعی می کند تا برای تسکین خود 😑🗡 اینجاشو سانسور کردم، اما به دلیل اثرات دارویی ، بدن ضعیف شده اش به دام می افتد و موریناگا را از خواب بیدار می کند. موریناگا می بیند که سوویچی برانگیخته شده است و می فهمد که داروی سوویشی که مصرف کرده است در واقع کار می کند. با فکر اینکه سوویچی هرگز احساسات خود را بر نمی گرداند ، موریناگا تصمیم می گیرد از اوضاع استفاده کند و با وجود امتناع ضعیف سوچی ، با گفتن بسه موریناگا ، او به تجاوز جنسی ادامه می دهد.
😑🗡
من که خیلی دوس داشتم و از 10بهش8میدم