Chlapec s tmavými krátkými vlasy, máchal hůlku ze které vycházel oheň. Všechno okolo něj začalo hořet a oheň čím dál víc hořel a zvětšoval se.
"Aaaagrrrah"
"Goyle to tam všechno zapálil!!"
Křičel Ron, který běžel zpátky k Harrymu a Hermioně.Draco a Blaise vyděšeně koukali kolem sebe, na hořící oheň. A všichni tři se rozzutíkali pryč. Blonďatý chlapec společně s tmavým chlapcem se snažili po různém harampádí dostat co nejvíc nahoru. Zatímco Goyle co byl kousek za nimi. Uklouzla mu ruka a spadnul přímo do ohně. Oheň už byl po celé místnosti. Draco celý vyklepaný se na něj podíval jak padá. A skoro taky spadnul. Pevně se držel a doufal že nespadne.
Zatímco Harry, Ron a Hermiona pořád utíkali před ohněm a snažili se dostat pryč. Zrzavý chlapec upadl a vedle sebe si všimnul košťat.
"Hele košťata!"
zakřičel Ron s roztřepeným hlasem.A všichni tři naskočili na koště a vzlétly nahoru.
Draco zvednul hlavu vzhůru když zahlédl Harryho na koštěti.
V jeho hlavě probíhalo tisíce myšlenek jak se dostane s tohodle strašného pekla ven. Tělo se mu třáslo a v jeho výrazu byl smutek a strach. Pořád sledoval jak Harry a jeho přátelé letí na koštěti a už byli kousek od dveří, aby se mohli dostat ven."To je můj k-k- onec"
V jeho očích se objevili slzy."Musíme je zachránit"
otočil se chlapec s brýlemi směrem k Dracovi a Blaisovi."děláš si srandu??"
nechápal Ron, který byl skoro stejně vyděšený jako Blonďák.Zatímco Harry se vydal k vystrašeným chlapcům.
"Jestli umřem, zabiju tě!"
Křikl naštvaný Ron který letěl hned za ním.Hermiona jen nasluchala svého kamaráda a letěla za nimi.
Harry se přiblížil k třesoucímu se blonďákovi.
Draco ho zahlédl a doufal v jedno.
"Pottre... Pottre"
Mrknul po něm očkem."P-p- prosím zachraň m..ě"
To se ale už víc rozklepal.Zavřel oči a doufal že se to stane.
Ještě pořád mu tekly slzy.Když oči otevřel tmavovlasý chlapec s brýlemi se objevil nad ním.
"P- pott.. ah"
Draco se podíval na Harryho roztomilým pohledem.Harry byl odhodlaný ho zachránit. Tak mu podal ruku.
Draco natáhl ruku která se mu třásla, aby se chytnul té jeho.
Konečně se ho chytil za ruku a pevně ho stisknul. Blonďák cítil hřejivý pocit.
Harry ho zatáhnul a Draco se vyškrábal na jeho záda.
Ron vytáhnul Blaise a všichni letěli zpátky ke dveřím.
Draco sedící na Harrym byl spokojený, pořád se ještě trochu třásl ale jinak spokojený. Zase cítil ten příjemný hřejivý pocit.
Sice se s Harrym nesnášeli ale tohle se mu líbilo.
"Jsi můj hrdina"
Usmál se když, v hlavě řekl tuto myšlenku.
ČTEŠ
Save me!🔥 [Drarry jednodílovka]
FanfictionStačí když mě zachraníš a zamiluju se do tebe! 😍 ❗Příběh obsahuje pikantní scénky❗ Je to až moc divný na to aby jste to pochopily