Vztávám skoro jako vždy s bolestí hlavy, ale hned zas někam zmizí jako vždy. Obléknu si světle modré rifle, šedé tričko a novou tmavě modrou mikinu bez zipu s kapucí, pak se jdu nasnídat a obut si černé tenisky. Vezmu klíče, aktovku a tašku s věcma.
~ve škole~
Když jsem vztoupila do třídy viděla jsem Báru. Ach bože proč zrovna ona nikdy nechybí. Moje spolužačka Bára vždy nováčkům říká blbosti samozřejmě že o mě, ale tento rok nikdo nepřibyl ani neubyl. Takže se rovnou zaměřila na mě. Bohužel pro mé štěstí mám svojí novou mikinu která mi je volnější. Proto to byla první věc které si všimla. ,,Ale né neměli tvojí velikost prase! Ha ha ha" Ten smích jsem nenáviděla, pokaždé jsem poznala že to je ona a navíc to byl takový signál že něco chystá. Hned si toho všimly její kámošky a nikdo to neřešil moc dobře totiž věděli co by se stalo kdyby mě zastoupily. Ty tři se tam smáli, ale pak mě nechali, byla jsem zmatená. Normálně tady to to trvá celou přestávku tak proč né dnes? Ale dlouho jsem to neřešila a šla si sednout a vykreslit se z toho.
~v pátek~
Je to zvláštní, celý týden se mnou nemluvila, no némyslím jako normál lidé, ale ani se teď se mnou nehádá. Možná protože jsme měli ILP týden (volný týden, nosíme pomůcky, žádný učení atd.)
~v pondělí~
Právě začal normální týden a Bára je zas ta stejná mrcha jako před tím, ale to že mě šikanuje teď podtrhla tlustou čárou. Proč? Viděla jsem jak se baví s učitelkou, ale nikdy by mě nenapadlo že vymyslí něco takového
Ahoj jsem moc ráda že si tu blbost někdo čte. Můžete vymyslet den vydávání a napsat do komentářů.
Mějte se krásně a skládejte básně čau
ČTEŠ
Každý anděl není hodný [Dokončeno]
ChickLitNikdy nesuď knihu podle obalu, potom by to mohlo dopadnout velmi špatně... Upozornění-sprostá slova