selam öncelikle yeni bölümler hep haftasonu gelicek çünkü okula gidiyorum zamanım yok bu benim 1. hikayem acemiyim birçok one direction fantik okudum seçtiğim kızların lemonade mouth'la alakası yok iyi okumalar.
AVRİL LAVİGNE :19 yaşında 15 şubat 1995 doğumlu babası Avrıl 3 yaşında iken ölmüştür.annesi 5 yaşında iken ölmüştür. avrıl yetimhanede crissy tanışmıştır,8yaşına bastıklarında beraber kaçmışlardır.Onları jack denen dövüşcü bulmuşturonları eğitmiştir.9 yaşında okula başlamıştır kızlarla tanışmışlardırmüzik öğretmeni kızların yeteneklerini farketip onları 16 yaşında x-factor'e katımışlardır 2.bitirmişlerdir , ünlü olmuştur klipleri çıkmıştır okulu lise 2 debırakmışlardır.Avrıl iyi bir dövüşcüdür hemde iyi bir şarkıcı gitar çalabiliyor ama konserlede çalmıyor.resim çizmeyide çok sever..
chrissy costanza :19 ocak 1995 doğumlu ve 19 yaşındadır.annesi vebabası bi crissy 5 yaşında iken araba kazasından ölmüştür. grupta Avrıl çok iyi anlaşır.küçüklükten gelen arkadaşlıkla avril 'da dövüşcüdür.giter ve piyano çalabilir konserlerdede gitar çalar.basketbol ve futbolu sever,oynarda.
BRİDGİT MENDLER:27 temmuz 1995 doğumudur.erkek kardeşi vardır.birçok erkekle çıkar diğer kızlara karşın.annesi ve babası amerikada yaşıyor.duygularını pek söyleyemez
NOAMİ SCOTT:6 mayıs 1995 doğumludur.annesive babası ayrılmışlardır grubun sakinidir grubun anneciğidir.karanlıktan çok korkar,duygularını pek saklayamaz.
LAURA MARANO:29 kasın 1994 doğumludur grubun en büyüğüdür ..Annesive babası pariste yaşar.veleybol sever ve oynar futbolu yakından takip eder.
SHAWN MENDLER:bridgit erkek kardeşidir diğer kızlarla daha iyi anlaşır,8 ağustos 1988 doğumludur.müzikle ilgilenir 2 klibi vardır.(arkadaşlar gerçek adı shawn mendes ama hikayede shawn mendler olarak geçicek)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one direction and star girls(Düzenleniyor)
Action2 grup işlerinde oldukça başarılılar birbirlerini pek sevmiyorlar bu 2 grubun işleri yüzünden birlikte turneye çıkarlarsa ne olur?