Eve.Pov
Telefonul suna una in truna. Toate apelurile sunt de la tata,cred. Nu am mai dat pe acasa de două zile. Cred ca isi face griji. Acum pe bune ce părinte nu ar fi îngrijorată daca copilul lui nebun nu mai da pe acasa o vreme putin mai lunga. Iau telefonul de la încărcat si ies afara din cabana. Am avut noroc ca am luat alaltăieri cheia înainte să plec. Cabana a fost cumpărată acum putin timp. Trebuia să mergem intr.o excursie de familie dar nu am mai mers din cauza ca tata lucrează mai non stop. Însă merita. Castiga bani frumosi,călătorește dar in acelasi timp isi face si treaba. E antreprenor deci programul si.l face cum dorește.
Avem o cultură extrem de bogata având în vedere că el călătorește în toate țările. Ma trebuie să merg în Japonia,irlanda,albania,si in asia. În rest toate țările le-am luat la rand. Imi aduc aminte cum ma lua de la scoala doar ca sa mergem pana in londra sau franța. Încă de la o vârsta foarte frageda. Ce stiam eu la doisprezece ani?? Nu contează asta. Ma uit pe telefon si observa ca am multe apeluri. Doisprezece de la tata,zece de la mama,cinci de la Miha,cinci de la max,si un mesaj de la eden...
Nu îi răspund,de fapt daca stau sa ma gandesc cred ca vara asa voi colabora cu marco pentru a face bani. As vrea sa ma mut de la ai mei si sa intru la o facultate frumoasa. Il sun doar pe tata deoarece e tata!
T-Evelyn,esti vie!! Te rog vino acasa,eu si mama ta suntem distruși!! Cel puțin eu nu m-ai dorm. Te rog!! Spune pe un ton blând dar tot odata impunător
E-Tata,sunt bine. Intotdeauna voi fi! Insa cred ca voi da o fuga pana la nick. Ii spun
T-Ce? Ti.e dor de marcoooo??? Spune prelungindui numele.
Într-adevăr suntem prieteni de varsta de doisprezece ani. Da. Prima dată tata sa dus la nick,un partener cu care lucrează,iar eu m-am împrietenit cu marco pe parcurs. El este mai mare cu mine cu doi ani. Însă acum am crescut si eu. Am nouăsprezece ani. Dar el tot e mai mare! In fine sa continuam
E-Nu,ma gândeam sa lucrez cu el o perioada. Pentru bani si da,mi-e dor de față lui grasă.
T-Sa sti ca sa schimbat baiatu'!! Imi spune
E-Cum zici tu. Nu voi da pe acasă,cred. Voi sta la cabana. E cald e frumos si cel mai important,am liniște.
T-Oh,ok. Dar voi veni eu la tine. Doar noi doi. Asa cum era le vremuri! Spune si deja imi e dor de tata
E-Ok,va pup am plecat spre el! Nu-l anunță. Îi fac o surpriză. Te pup paaa!!
Spun si închidMi.e dor de grasul acela din clasa a7 serios. Erau un copil de treaba,bun,dar grasut. Priceput la matematică și fotografie. Imi e dor si de mama lui si prăjiturile acesteia. Amelia. O femeie impecabilă. Frumoasa si inteligenta. Este doctor. Iar tatăl lui,un bărbat puternic,frumos si priceput la matematică. O familie superbă.
M-am schimbat in altceva mai comfortabil. Asa⬇️
CITEȘTI
O ,,tocilara"
General FictionEvelyn Black -este o fata frumoasa si deșteaptă la scoala este cunoscută ca tocilara penibila sau antisociala dar adevarata ei fata este total diferită pe cat de frumoasa este pe atata de rea este Lucyan Martinez -mana dreapta a Evey dar tot odata...