"Onların hikayesi Vuslat'la başladı"
Diğer hikayelerden farklı olarak Vuslat'ı en sonda değil en başında yaşamıştı onlar.
Okyanus etkisi gibiydi.
Garip bir tanışma ve yakınlık.Ya da Serendipçe diye biliriz.
Aramazken bulunan mutlu tesadüf,mutlu bir kaza.🍃🍃🍃🍃
Nare Çelebi 25 yaşında genç bir kızdır.Duru güzelliği ile insanı büyüleyen bu kız seneler öncesinde sevdiği adam tarafından ihanete uğramış,ardından İstanbul'u terk ederek New York'a yerleşmiştir.Birgün İstanbul'da yaşayan hasta dedesinin çok az ömrünün kaldığını öğrenerek tekrar geri döner.Lakin bu şehir onu hiç beklenmedik süprizlerle karşılar.Ve bununla da Nare'nin hayatında yepyeni bir yol başlar.
Gediz Işıklı.30 yaşında olan bu genç ve yakışıklı adam aynı zamanda çok başarılı bir iş adamıdır.Babasını birkaç sene önce kaybeden Gediz,onun emanet ettiği ailesine ve Işıklı holdinge layığı ile sahip çıkmıştır.Sevdiği kadınla yakında evlenme hayalleri kuran bu genç adam aniden kendini hiç bilmediği,yıllarca düşünse tahmin edemeyeceği biryerde bulur.Geri dönmek içinse tüm kapıları çoktan kapanmıştır.
🍃🍃🍃🍃
Merhaba NarGed severler!🙂
Burada uzun zamandır olmama rağmen kendime özel bir fan hesabım hiç olmamıştı.NarGed sevgisi ile tüm sosyal medyada bir fan hesabı açtım😁Burada da sizlere hikaye yazmak,dizinin olmadığı zamanlarda hayal dünyama yola çıkmanızı istedim.Umuyorum ki beğeneceksiniz.
Hikayem ne tam olarak dram,ne de komedi.Yani her ikisini barındıracak.Bazen güldürüp bazen ağlata bilirim sizleri☹️🙂
Bölüm en kısa sürede gelecek❤️Bu arada size küçük bir ricam var.Lütfen instagram hesabı olanlar beni takip etsin☘️
@ gedizvnare ismiyle orada bulunuyorum.Geri takip var🤗
İlk bölümde görüşmek üzereee☺️🌼