ZAMAN GELDİ

21 9 1
                                    

Sabah saat , 09.10 gibi uyandım koltukta uyuya kalmışım, annem kahvaltıyı getirdi kahvaltı yaptıktan sonra televizyon izlerken film de doğum günü kutlandığını gördüm ve aklıma elifin doğum günü geldi. Anneme dedim ki.

 Ayaz.  anne elifin doğum gününü unuttum ne yapıcaz.

Annem.  benle gel dedi bastonu aldım ve yavaşça annemin peşinden gittim.

Bahçeye bir çıktım, Birde ne görim ...

Bahçenin her yeri süslenmiş, masalar, sandalyeler, çiçekler 

her şey hazır halde idi .

Çok mutlu oldum birde kimleri görim, Akın ve Tuğba bahçedeler idi her şeyi onlar yapmışlardı elinize sağlık çifte kumrular deyince birden utandılar. 

Saat 12.15 gibi elifin gözü bağalyıp akın getirdi .

Elif bahçeye geldiği gibi gözlerini açar açmaz herkez iyki doğdun elif dedi, onun gözündeki mutluluğu gördüm ve çok mutlu oldum.

doğum günü çocuğu pasytayı üfledi herkes hediyelerini vedi ben ensona sakladım tabiki hediyemi herkes parti yaparken elifi arka bahçeye çağırdım .

Ayaz. Elif doğum gügnün kutlu olsun dedim, ve '' SENİ SEVİYORUM ''   Dedim, hediyesini verdim bir kutu dolusu çikolata ve şekerlemeler Elifin en sevdiklerinden,Elife hemen cevap verme dedim  düşün dedim .

Elif. tamam dedi.

Doğum günü güzel geçti saat 19.10 gibi bitti.

Akın ve Tuğçe de gitti, tam uyuyacak iken mesaj geldi telefonuma.

Elifin cevabı diye çok sevindim ama bir baktım ki Akın imiş.

Akın.  Kanka ben Tuğçeye onu sevdiğimi söyledim .

Ayaz.  Bende knk doğum gününde söyledim

Akın.  OOOOO hızlısın.

Ayaz.  Aynen kanka senin kadar olmasakta yani idare ediyoruz.

Akın.  Cevap verdi mi ? 

Ayaz.  Hayır vermedi seninki cevap verdimi ?

Akın.  EVET 

Ayaz.  Meraklandırma da söyle cevabı ne ?

Akın.  EVETTTTTT dedi çok mutluyum bana bu akşam sevinçten uyku yok 

Ayaz.  Hayırlı olsun kardeşim ben kaçar yatıcam yarın gel bize konuşuruz bay

Akın.  Saol kardeşim inşallah seninki de evet der  hep birlikte gezeriz hadi ayağına dikkat et görüşürüz.

Saat: 23.18 gibi uyurlar ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bizim mahalleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin