A:SOAL | Disclaimer & Chapter 01

1K 276 374
                                    

Dengan setulus hati,

pottaetto©2020 kini mempersembahkan,

Sebuah fanfiction dramatik Park Jimin

Antagonist : Story Of A Liar

"Teringin mahu menjadi seorang antagonis didalam kisah percintaan seseorang? Jangan risau, Park Jimin sedia membantu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Teringin mahu menjadi seorang antagonis didalam kisah percintaan seseorang? Jangan risau, Park Jimin sedia membantu."

.

.

.

.

Fanfiction Antagonist : Story Of A Liar ini adalah rekaan semata-sama. Jalan cerita dan watak-watak yang terdapat di dalam cerita pendek ini juga adalah sekadar rekaan semata-mata.

Tidak ada kena mengena dengan sesiapa dan juga kehidupan nyata, tidak ada juga niat untuk memperlekeh atau memburuk-burukkan mana-mana watak yang wujud.

Dilarang menciplak dan meniru mana-mana bahagian yang terdapat di dalam fanfiction ini tanpa kebenaran saya dan juga tanpa credit saya.

Hates comments are not allowed.

.

.

.

.

Hasilcipta dan idea asal daripada pottaetto.

「Start : 21 August 2020
End : 21 Jun 2021」

▪ target : 10 komen + 5 votes▪

✄┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈

TELAPAK tangan seseorang naik menampar tepat pada pipi mulus wanita itu.

"Jangan. Pukul. Girlfriend. Aku. Ini ada last warning aku, Jung Saeytan. Simpan dan sematkan dalam kepala otak kau yang kecil tu," Jeon Jungkook bertutur sinis seraya menonyoh - nonyoh kepala perempuan yang berada dihadapanku.

Aku yang berada disebelah tubuh sasa Jungkook, mula tersenyum sinis. Huh! Padan muka kau, Saeytan! Kedekut dengan duit kau lagi, akhirnya badan sendiri yang kena tibai!

"T-Tapi oppa, bukan saya yang-" eh eh! Dia nak bocorkan rahsia aku!

Lantas dengan itu, kaki aku terus menyepak kuat dibahagian abdomennya. Dia menjerit kesakitan. Haih.. Bising pula dia ni. Nasib baik kami melakukan 'aktiviti memanaskan badan' ini dibelakang sekolah.

[C] Antagonist : Story Of A LiarWhere stories live. Discover now