Οι πρώτες νιφάδες χιονιού

94 5 6
                                    

Φαντάσου ένα κάτασπρο χιονισμένο βουνό. Με τις πρώτες νιφάδες χιονιού  να πέφτουν απαλά σαν σκόνη επάνω του .Σε αυτό το βουνό ένα σπίτι .

Ένα σπίτι ξύλινο με  λιθόστρωτη αυλή  και κεφάλια ζώων να κοσμούν την εξώπορτα του . Σαν προειδοποίηση. Ένα ξύλινο σπίτι με χάλια από γούνες ζώων , με παλιά πλεχτά καλύμματα στα ξύλινα αρχοντικά έπιπλα . Ένα σπίτι σύμβολο . Μια πηγή ζέστης μέσα στην έρημο του χιονιού . Που στέκεται αγέρωχο πάνω στο λόφο στις ζοφερές θερμοκρασίες και στους ψυχρούς αιθέρες . Ένα σπίτι με ένα μπαλκόνι χτισμένο στην ράχη του λόφου . Σκαλισμένο  από παλιό ξύλο  οξιάς με βελούδινες πολυθρόνες  , ένα στρογγυλό τραπέζι στην μέση και ξύλινους κίονες για κάγκελα. Στις άκρες των κιόνων γλάστρες με χειμερινά φυτά . Το μπαλκόνι αυτό στην άκρη του σπιτιού αντικρίζει ένα δάσος .

Ένα δάσος μεγάλο και απόμακρο . Καθώς  το ασημένιο χιόνι πέφτει απαλά πάνω στα μυτερά έλατα που σκίζουν τον ουρανό . ΔΕς ΤΟ δάσος  καλύπτεται από ένα παχύ στρώμα χιονιού . Φαίνεται σαγηνευτικό , με εναν τόνο ανεμελιάς αλλά και μυστηρίου .Καθώς το χιόνι , αυτος ο άσπρος θεριστής που σκοτώνει τα σπαρτά και ότι ζωντανό βρει στον δρόμο του , το παρουσιάζει όμορφο .Στολισμένο στις άκρες με τις κρυστάλλινες νυφάδες .

Μέσα στο δάσος όμως ,μέσα από τα αγκαθωτά κλαδιά ,στην καρδιά του είναι ένα πλάσμα . Ένα μαγευτικό πλάσμα . Με γαλαζια μάτια  όπως του πρωινού  ουρανού, με κοφτερά δόντια , με άσπρη γούνα όπως το φρέσκο χιόνι , με ένα βλέμμα που σκίζει τον αέρα της νύχτας όταν κυνηγά . Ένας λύκος καραδοκεί  αναζητώντας το επόμενο του θύραμα .

Από την  άλλη μεριά ένα γκρι αμάξι βιάζεται να ανέβει το βουνό  για να φτάσει στο παλιό αρχοντικό να περάσει το Σαββατοκύριακο . Καθώς οι πρώτες νιφάδες χιονιού της ημέρας πέφτουν .  Με 5 επιβάτες οι οποίοι έρχονται για να χαλαρώσουν από τα δεινά της καθημερινής ενήλικης ζωής . Χωρίς όμως να ξέρουν ότι αυτο το Σαββατοκύριακο θα τους αφήσει πληγές  σωματικά ή ψυχικά .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 25, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ένα Ψυχρό Σαββατοκύριακο Where stories live. Discover now