Nigdy nie wstawiam zdjęć, zostawiam to waszej wyobraźni. Ale daję opisy.
Catherine Eve Porter (Kitty, Kate)
Siedemnastolatka o pięknych czarnych włosach, długich rzęsach i brązowych oczach. Całe życie , PRZETRZYMYWANA przez swoich własnych rodziców. Tęskni za bratem, który uciekł.Zen Irving (Zeno, Zeni.)
19 latek. Kuzyn i jednocześnie dobry znajomy Kate. Szatyn o niebieskich oczach i wyglądzie "Boga". Jest w gangu BC (Blood Cobras)Anthony Porter (Tony)
32 latek, rudzielec z niebieskimi oczami, mocno napakowany, ojciec Kate. Nie cofnie się przed niczym, wszystko musi być tak jak chce on. Należy do gangu SS.Margaret Porter (Majory, Mar )
34 latka, blondynka z zielonymi oczami i delikatną urodą. Uparta i waleczna. Również należy do SS. Wielbi tatuaże.William Raymond Porter (will, Ray, cukiereczek)
Dziewiętnasto letni, przystojny, brunet z piwnymi oczami. Brat Kate. Uciekł z domu bo nie mógł wytrzymać rodziców. Obecnie mieszka w LA ale często zmienia mieszkanie. Zastępca Bossa w BC.
Michael Brooke (Mickey, micky, Mike)
Siedemnastolatek, szatyn o brązowych oczach, i bardzo jasnej cerze. Bliski przyjaciel Kate, od piaskownicy. Należy do BC. Bliźniak Susan.
Susan Brooke (Sus, suseł.)
Siostra Michael'a, 17 latka, bliźniaczka. Bliska przyjaciółka Kate. Nie jest członkiem gangu BC, ale często jeździ na akcje, ponieważ perfekcyjnie strzela.
Elisabeth Hyde (Bess)
Płatna staruszka, sprzątaczka, po pięćdziesiątce. Jedyna dorosła osoba, która interesowała się dzieciństwem Kate. To ona wyprowadziła Kate z doła, kiedy uciekł jej brat.
Jack Clifford
Bliski przyjaciel Zena, 18-latek. Czarujący rudzielec, ale lubi zmieniać kolory włosów z zielonymi brązowymi. Należy do gangu BC ale nigdy nikogo nie zabił. Jest hackerem.
Paul Evans (Eva)
19-latek o nietypowej urodzie. Blada cera, niebieskie oczy i... Fioletowo-różowe włosy. Jak Narazie. Za tydzień znowu przefarbuje. Bez wątpienia najlepszy członek gangu. Niezbyt przyjemny, ale życie dało mu mocnego kopa w dupę. Wrogowie mówią na niego Eva.
Boss*- a tego się jeszcze nie dowiecie.
PS. Narazie macie podgląd tych postacie co się pojawiły. Reszta później.
CZYTASZ
Life (not) so easy W TRAKCIE POPRAWEK
Action"Znowu kłamiesz! Czemu wy wszyscy kłamiecie! Jesteście oszustami! Nie rozumiecie że kłamstwo mnie zabija!" To jest książka, nie dla tych co szukają miłosnych historii. To jest książka dla tych co lubią pot, krew, łzy i akcję tnącą jak brzytwa. To je...