ROZDZIAŁ II. LEKCJA ELIKSIRÓW

36 4 1
                                    

pov Lydia

Usiadłam na miejsce wyznaczone mi przez profesora. Kątem oka zobaczyłam obojetną twarz Toma i już wiedziałam, że będzie to ciekawy semestr.

- Na dzisiejszej lekcji zajmiecie się przygotowaniem eliksiry gotowości. Bierzcie się do pracy!
Po słowach Horacego uczniowie ustawili się w kolejce po potrzebne składniki.

Ja stanęłam na końcu, a przede mną stał Ridle. Gdy przyszła nasza kolej, wzięłam jaja bochanek i odwłoki ważek, a Tom trzymał skrzydła elfa i latające koniki morskie.

W ciszy udaliśmy się na miejsce i zabraliśmy za przygotowanie eliksiru. Po dłuższym czasie zadanie było gotowe. Chciałam tylko dodać, że przy pracy odzywaliśmy się tylko, jeśli czegoś potrzebowaliśmy. Reszta czasu przeminęła w ciszy.

Patrzyłam jak profesor podchodzi do każdej pary i sprawdza ich mikstury. W końcu podszedł do nas
-Idealny kolor, najlepiej sporządzony eliksir. +20 punktów dla Slytherin'u.

Oznajmił profesor, chwilę później powiedział, że już koniec dzisiejszej lekcji.
-Lydia, Tom, zostańcie na chwilę
Zatrzymałam się w połowie kroku I powiedziałam do Hayle, że spotkamy się na Zaklęciach, które były naszą następną lekcją.

pov Tom

-Lydia, Tom, zostańcie na chwilę.
Spojrzałem na profesora i usiadłem z powrotem na miejscu. Lydia usiadła obok mnie. Poczułem, że moje serce lekko przyspieszyło, gdy spojrzała na mnie swoimi szarymi oczami.

-Mam nadzieję , że lubicie sztukę eliksirów. Dlatego proponuję Wam lekcje indywidualne. Bedziemy na nich omawiać zagadnienia, które dla tych matołów są zapewne za trudne.
-Kiedy odbywałyby się te zajęcia?
Spytała dziewczyna. Spojrzałem na nią. W jej oczach zauważyłem iskierki radości. Chyba była Bardzo zadowolona z tych lekcji.

-W soboty po kolacji.
Odpowiedział jej Horacy i przekierował na mnie swój wzrok.
-Co ty na to Tom?
-Może być.
Odpowiedziałem beznamiętnie.

-Tak więc wszystko ustalone. Możecie już iść.
Wyszedlem z lochów i skierowałem się na Zaklęcia. Lydia podążała za mną.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kolejny rozdział!
jeśli Ci się podoba zostaw po sobie ślad, będzie nam bardzo miło 😊

*MEPK1016*

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 25, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Always - Tom Ridle Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz