Egy átlagos napnak indult 9 óra körül keltem és a szokásos reggeli rutinom elkezdtem. Mivel viharos idő volt odakint, így ráírtam barátomra hogy van e kedve játszani valamit. Eldöntöttük, hogy minecraft-ozni fogunk és indítottam egy hamachi szervert (aki nem ismerné ez egy külön ip-címet csinál) felléptünk mindketten, és az órák csak úgy pörögtek már délután kettő volt mikor anya hozott be nekem egy kis ennivalót. Építettünk egy tök jó házat meg bányásztam rengeteget mikor kb. este 10 óra fele elköszönt a barátom addigra a vihar már szinte kezdett elálni. Én még játszottam 1-2 órát mikor úgy gondoltam hogy ideje lefeküdni ám amikor ki akartam lépni a házba belecsapott egy villám és megrázott az áram majd elájultam.
Mikor felébredtem még szédültem egy kicsit és nem hittem annak amit láttam azt hittem képzelődök, így gondoltam kicsit visszafekszem hátha elmúlik. Felébredtem és azt hittem hogy a villámcsapástól megbolondultam. Láttam a minecraftos házamat a bánya lejáratott. Elkezdtem pánikolni hogy mi történhetett mert semmire nem emlékeztem majd haverom vissza fellépet a szerverre és:
- hogy hogy ilyen korán felléptél? (barátom)
- Miért hány óra van? (én)
- Reggel 7 óra és felléptem mivel láttam hogy a szerver aktív. (barátom)
- Segíts nem tudom mi van mert szerintem bekerültem a játékba. (én)
- Mi van? (barátom)
- Mi történt?
- Mit csináltál hogy a játékban vagy?
- Semmire sem emlékszem. Csak egy nagy égető fájdalomra. (én)
- Mikor felébredtem itt találtam magam!A barátom ezután megütött a kardjával és úgy éreztem mintha a valóságban megvágtam volna magam. Ezzel még csak jobban beparáztatott. Mikor eszembe juttatta, hogy az este vihar volt.
Mivel alig pár házra lakott tőlünk látta, hogy a villám belecsapott a házba. Ekkor eszembe jutott hogy mi van ha a villámcsapás volt az a nagy égető fájdalom amit éreztem. És ha zárlatott kapott a gépem? Akkor hogy fogok kijutni? Mi lehet azzal a gépezettel amit a szemételepen találtam? Lehet, hogy azzal jutottam ide, és mi van ha az is tönkre ment és soha nem jutok ki? Itt kéne leélnem az egész életemet? De várj mi van ha meghalok akkor véglegesen meghalok vagy újra bírok éledni mint a játékban? Nem akarom kipróbálni!Folytatás következik!
YOU ARE READING
Egy kaland kezdete
AdventureA főszereplőnk bajba került egy viharos estén részletek a történetben!