Barátomtól megkérdezem hogy emlékszik-e még arra a micsodára amit múlthéten találtunk.
- Emlékszel még arra, hogy múlthéten voltunk a szeméttelepen? (én)
- Arra gondolsz mikor találtuk azt az ócskavasat? (barátom)
- Igen! (én)
- Mi van vele? (barátom)
- Hát arról van szó... (én)
- Ugye nem tartottad meg? (barátom)
- De igen! (én)
- Ahhj! Gondolhattam volna hogy vagy ilyen hülye! (barátom)
- És hol van most?!
- Hát rá volt kötve a gépemre! De gondolom a villámcsapástól az is tönkre ment! (én)
- Abba nem gondoltál bele hogy azt se tudjuk hogy mi az? (barátom)
- Nem! (én)
- Mi van ha amiatt a ketyere miatt ragadtál be a játékba? (barátom)
- Én is ezen gondolkoztam! (én)Mi van ha tönkre ment és nem jutok ki soha! Jaj ne! Esteledik az meg annyit jelent hogy jönnek a szörnyek. Á! Már ott is egy zombi. Őrült futásba kezdtem a házam felé! De szerencsére barátom megvédett, és le is feküdtünk aludni! (itt félbeszakadt az alvás)
- Úristen nézd a chat-et! (barátom)
- Valami történhetett mert csak úgy pö.....
- ?? (én)
- Itt vagy??Azt írja a chat, hogy lelépett de mi történhetett? Lehet most adta meg magát a gépem? De akkor én hogy hogy itt vagyok még? Ezek szerint tényleg örökre itt ragadok ez szinte már biztos! Sőt még nem elég hogy itt ragadtam, de ráadásul egyedül! Ha nincs az a ketyere akkor lehet nem lennék itt! Én is a hülye ötleteim! Minek kellet aznap a szemét telepre menni vagy egyáltalán minek hoztam el? Kezdenek hiányozni a szüleim! Várj abba maradt a chat pörgése! És ott egy láda! Á, egy térkép de hova vezet? Lehet ki bírok jutni? De nagyon messze van a kijelölt pont!
Úgy látom, hogy egy hosszú kaland veszi kezdetét!Folytatás következik!
YOU ARE READING
Egy kaland kezdete
AdventureA főszereplőnk bajba került egy viharos estén részletek a történetben!