~kaikki kirjautui sisään~
tae:voiks kissa olla lintu
jk:jos voi nii aika siistii
jin:ei valitettavasti voi
yoongi:mitä idiootteja te oikeesti ootte
jin:yoongi siisti suusi
yoongi:entä jos en
jimin:pliis yoongs
yoongi:okei jimppa
tae:no voi paska
jk:tae
tae:häh
jk:sä tiiät kyl;)
tae:voi saatana taas sitä mennään
jin:EI KIROILLA
tae:joo joo
namjoon:onks meil teippii
jin:on keittiön kaapissa
namjoon: juu kiitos
~namjoon kirjautui ulos~
~taekook kirjautui ulos~
(tähän väliin vähän taekook smutia)
taen nk
"Vittu Jungkook mun perse on kipee vieläki viime kerrasta" huokasin avattuani tuon huoneen oven "älä valita kuitenki tykkäät" ja taas se sama ilme mille ei voi kun suostua. "No mitä sitte vaikka tykkäänki" hymähdin istuen tuon viereen sängylle. Pian tunsin tuon huulet omillani ja vaistomaisesti vastasin suudelmaan. Riisuin tuon paidan ja heitin sen lattialle jolla omani jo loikoili. Kookin huulet seikkailivat kaulaltani rintakehälle ja vielä alaspäin. Huokaisin epämääräiseltä kuulostavan huokauksen kun tuo avasi housujeni napin ja vetoketjun. Nappasin tuon sortsien vyötäröstä kiinni ja vetäisin ne pois tuon päältä. Tuo sai riisuttua minut loppuun asti ilman apuja ja riisui sitten viimeisen päällään olevan vaatekappaleen pois. Tiesin tasan tarkkaan että mitä piti tehdä ja käännyin makaamaan mahalleni sängylle. Tunsin kuinka tuo työntyi sisääni ja päästin kunnon voihkaisun. Kook alkoi liikkumaan hitaalla tahdilla mutta tiesin että tuo meni niin syvälle kuin pääsi. "Ah... kook nopeem..Ah" tuo teki työtä käskettyä ja liikkui nopeammin. "Sä tykkäät tästä eikö baby" en voinut vastata tuolle millään sanoilla vaan huokailemalla ja voihkimalla. "Vittuh kook mä.. Ah tuunh" "Mäki ah" ja siihen sitten mä tulin sängylle ja kook mun sisään. "Saatana ei seuraavaan viikkoon uusiks" naurahdin makoilessani rakkaani rinnan päällä. "Ei ei jos et taho" tuo sanoi silittäen hiuksiani. Siihen minä sitten nukahdin.
VITTU MÄ EN ENÄÄ IKINÄ KIRJOTA SMUTIA. Herranne aika ku mä häpeen itteeni nyt. Jonkun on sitten parempi nauttia tosta tai mä kirjoitin sen ihan turhaan perhana vie. joo mä meen pois heippä.
YOU ARE READING
Bts chat
FanfictionMitä nyt voisin sanoo tähän tulee paskaa läppää ja shippejä. Parhaat: #11 chatroom