κεφάλαιο 9

48 8 0
                                    


" Χμ... Έχεις το θάρρος να φιλησεις τον Jin;"

Ωχ τι λέω τώρα; "χαχαχα hobie ασε το κορίτσι ήσυχο τι πράγματα είναι αυτά τώρα.. " Είπε ο jin αμήχανα και χτυπησε τον jhope στον ώμο. Κοίταζε μια τον Namjoon και μια εμένα . Είδα τον Namjoon να κοιτάει νευρικά και να είναι κάπως αγχωμένος. "Εχμ... " Είπα "φυσικά γιατί να πω όχι στον worldwide handsome... Haha " Είπα νευρικά και πηγα πιο κοντά του. Ήρθε και αυτός πιο κοντά και με ένα τσουπ με φίλησε. Οχι τίποτα τραγικό μην φανταστείτε.

Namjoon pov
Σοβαρά τώρα hobie! Τον Jin?! Πάει καθόλου καλα; γιατί τον Jin;! Αλλά γιατί να με νοιάζει... Δεν τα έχουμε κιόλας χαχα...... Θα ήταν πολυ ωραια βέβαια.. ΑΧ NAMJOON ΣΚΑΣΕ πρώτον είναι army αλλά και η Αριάδνη είναι και θέλουμε να γίνει κάτι με τον jk! Ναι αλλά εγώ δεν είμαι ο jk! Αλλα ουτε η Νεφέλη είναι η Αριάδνη ΠΦΦΦΦ "Εχμ... " Είπε "φυσικά γιατί να πω όχι στον worldwide handsome... Haha " Τι ήταν αυτό!? Και γιατί με κοιτάει!? ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΕΙ! ΑΧ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΧ NAMJOON ΣΚΑΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! οκοκ σκάω σκάω.

Νεφελης pov

"Λοιπόν σειρά μου! Namjoon! Θάρρος η αλήθεια;" Των ρώτησα "εχμμ θα πω θάρρος" "Χεχε τέλεια! Θα σου βάλω ενα τραγούδι και πρέπει να σηκωθείς να χορέψεις! " "Τιιιι!? Ω ελα τώρα! Χρειάζομαι ζέσταμα" Είπε και σηκώθηκε " μπορείς να βάλεις τον κωλο σου στην φωτιά για ζέσταμα ΧΑΧΑΧΑΧΑ" Είπε ο Jin και άρχισε να γελάει και να χτυπιέται. Ο Namjoon του έριξε ένα δολοφονικό βλέμα και οι άλλοι αρχίσαμε να γελάμε. "Λοιπόν το βάζω"
And it went like:

Όλοι φυσικά αρχίσαμε να γελάμε με αυτό το υπέροχο θέαμα. Εντάξει όντως ήταν υπέροχο 😍. Τι; bias μου είναι!

Μετά από λίγο εκεί που γελούσαμε χτυπησε το κινητό μου.

Εισερχομενη κλήση "μαμά💕" Ωχ η μαμά μου. Σηκώθηκα και πήγα λίγο πιο πέρα για να μπορέσω να μιλήσουμε

"Μαμά;"

"Ελα κοριτσι μου, πως περνάς;"

"Τέλεια! Δεν μπορείς να φανταστείς ποσο τέλεια!" Αχ που να ήξερε

"Χαχα χαίρομαι. Τώρα που είσαι; στο ξενοδοχείο να φανταστώ, είναι αργά " Τώρα τι της λες;

"Χε χε... Εμ ναι όσο για αυτό... "

"Νεφέλη που εισαι; με ποιούς και πού είναι οι καθηγητές;"με ρώτησε αυστηρά

"Χε χε οι καθηγητές ε; εχμ λογικα στο ξενοδοχείο''

" Και εσύ πού εισαι;"

"Εγώ είμαι στην παραλια αλλά μην φοβάσαι είμαι με 6,50 ενήλικες" Είπα και κοίταξα προς το μέρος τους. Μόνο για ενήλικες δεν μοιάζουν.

Απλά η ζωή μου~//BTS Greek ff//~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt