Part 1

206 17 10
                                    

Είναι 12 τα μεσάνυχτα και έξω έχει σκοτεινειάσει για τα καλά. Αλλά γκιές γουάτ! Αυτό δεν με εμπόδισε από το να βγω έξω. Μπορεί να φοβάμαι το σκοτάδι αλλά για χάρη του, την κάνω αυτήν την θυσία.
Ανοίγω τον φακό του κινητού μου μιας και εδώ δεν έχει πολλά φώτα. Είναι πολύ σκοτεινά. Να ξερε μόνο τι θυσία κάνω για χάρη του.
Μετά από λίγο φτάνω στην είσοδο του πάρκου και τον βλέπω κάτω από ένα δέντρο να με περιμένει. Πλησιάζω το δέντρο και αυτός με καταλαβαίνει αφού σηκώνει το κεφάλι του.

"Συγνώμη που άργησα."

"Δεν πειράζει μην ανησυχείς."

"Λοιπόν γιατί ήθελες να βρεθούμε εδώ τέτοια ώρα?"

"Ήθελα να σου πω κάτι σημαντικό και πίστεψα πως θα ήταν καλύτερα να στο πω από κοντά πάρα σε μήνυμα."

"Εντάξει αλλά πες μου γρήγορα γιατί αν καταλάβει ο αδερφός μου ότι δεν είμαι σπίτι, θα με κρεμάσει ανάποδα." γελάει με αυτό που του είπα. Αν όμως τον κρεμάσει και αυτόν ο αδερφός μου, τότε δεν θα γελάει.

"Θα συνεχίσεις να γελάς ή θα μου πεις αυτό που ήθελες?"

"Εντάξει εντάξει σταματάω μην βαράς." λέει καθώς ηρεμεί απο τα γέλια

"Λοιπόν?"

"Ξέρεις y/n....εδώ και πολύ καιρό......"

"Ναι?"

"Μου αρέσεις."

"Τ-τι?" άκουσα καλά?είπε ότι του αρέσω?
Ναι ρε ηλίθια αυτό είπε.
Σκάσε εσύ. Μην μιλάς έχω ήδη προβλήματα, δεν χρειάζομαι και άλλα. Αν με κοροϊδεύει? Αφού ξέρουμε πως είναι.

"Και για να μην αναρωτιέσαι, δεν σε κοροϊδεύω, σοβαρολογώ."

"Α-αλήθεια?"

"Ναι." λέει καθώς χαμογελάει. Όμαγκαντ θα πάθω εγκεφαλικό κρατάμε κάποιος πριν πέσω κάτω. Δεν είναι και καλό το δάπεδο γαμώτο. Θα χτυπήσω άσχημα.
Μωρή θα σκάσεις? Μην ονειροπολείς, έχεις μπροστά σου το crush σου το οποίο σε πλησιάζει και εσύ μιλάς για το δάπεδο? Δηλαδή ο Χριστός και η Παναγία.
Σκάσε μωρή δεν ζήτησα δικηγόρο.

Μην με ρωτήσετε αν είμαι τρελή. Προφανώς και ξέρετε την απάντηση. Αφού μαλώνω με τον ίδιο μου τον εαυτό σε κρίσιμες στιγμές.
Όντως όμως με πλησιάζει. Έχει κλείσει και τα μάτια του αλλά εγώ δεν θα τα κλείσω.
Δεν είμαι αναίσθητη, απλώς είμαστε σε ένα κεντρικό πάρκο της πόλης στις 12 το βράδυ. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα έρθει κάποιος από πίσω σου και θα σε σκοτώσει.
Φανταστείτε να έρθει κάποιος από πίσω του, να τον μαχαιρώσει και μετά να αρχίσει να με κυνηγάει για να με σκοτώσει.
Μωρή!!
Καλά σκάω. Απλώς θα κλείσω τα μάτια μου και θα ζήσω το πρώτο μου φιλί με το crush μου.
Επιτέλους ησυχία!
Δεν θα ασχοληθώ μαζί σου. Δεν θα με συγχύσεις που να χτυπηθείς ανάποδα.

I will change  {Na Jaemin Greek ff} Where stories live. Discover now