Part 3

117 17 0
                                    

   Αρχίσαμε να μαζευόμαστε όλα τα παιδιά σε ένα συγκεκριμένο σημείο της αυλής και μετά από λίγο βλέπουμε τον διευθυντή να βγαίνει και από πίσω του κάποιοι άλλοι καθηγητές.
   Άιντε να δούμε σήμερα. Πάει και ο ύπνος μου. Ας κλάψει κάποιος για εμένα γιατί βαριέμαι. Δεν ζητάω πολλά ούτως ή άλλως, έναν υπνάκο ολόκληρη την μέρα. Δεν είναι κάτι δύσκολο.
 Μήπως είναι?
Τι θες εσύ πάλι είπαμε?
 Να σου σπάσω τα νεύρα είπαμε?
Ααααα δεν θα τα πάμε καλά.
 Αυτό λέω και εγώ τόσα χρόνια.
Απλώς σκάσε σε παρακαλώ.
Ο διευθυντής προλαβαίνει και διακόπτει τις σκέψεις μου.

"Όπως ξέρετε παιδιά μου σε μερικούς μήνες όλο το λύκειο θα πάει μια πενταήμερη εκδρομή στο εξωτερικό. Και αποφασίσαμε να μας πείτε εσείς κάποιους προορισμούς για το που θέλετε να πάτε και μετά να γίνει μια κλήρωση για το που θα πάτε τελικά. Οπότε αυτές τις μέρες θα έχετε τον χρόνο να σκεφτείτε κάποιον προορισμό. Και επειδή εμείς θα κάνουμε πάλι συμβούλιο τώρα, είστε ελεύθεροι να πάτε στα σπίτια σας." τελειώνει τον λόγο του και αρχίζουν τα χειροκροτήματα. Τι καλός άνθρωπος που είναι ώρες ώρες. Επιτέλους θα κοιμηθώ. Κρεβατάκι μου σου ρχομαι.
    Αφού μπαίνει μέσα στο κτίριο, όλα τα παιδιά μπαίνουν τρέχοντας μέσα στις τάξεις τους. Μην ρωτήσετε. Φυσικά και πάω με το πάσο μου. Δεν έχει σημασία που θα γυρίσω σπίτι, εγώ και πάλι βαριέμαι οπότε σιγά μην τρέξω κιόλας.
   Το τμήμα μου δυστυχώς είναι και στον τρίτο όροφο. Έγινε ένα λάθος και οι καθηγητές δεν το διόρθωσαν και μας άφησαν και εμάς στον τρίτο. Και ξέρετε τι σημαίνει αυτό. Κάθε μέρα πρέπει να ανεβαίνω τόσα σκαλιά. Οπότε κάθε μέρα διπλή γυμναστική, ή μάλλον τριπλή αν μετρήσουμε και την επιστροφή για το σπίτι.
   Τέλος πάντων, φτάνω στην τάξη μου, μαζεύω τα πράγματα και βγαίνω από την αίθουσα. Κατευθύνομαι προς την έξοδο του σχολείου και εκεί βλέπω τους φίλους μου μαζεμένους να με περιμένουν. Όλους εκτός από την hyorin.

"Άντε κοπέλα μου πέντε χρόνια." παραπονιέται ο johnny

"Δεν σας είπα να με περιμένετε για αυτό μην γκρινιάζεις."

"Α για-"

"Μην τολμήσεις." του λέει ο taeyong ενώ βάζει το χέρι του μπροστά από το στόμα του johnny

"Λέγαμε να βγούμε αφού μας άφησαν πιο νωρίς. Έτσι και αλλιώς είχαμε καιρό να βγούμε." λέει ο taeil

"Εντάξει αλλά που είναι η hyorin?" ρωτάω μιας και είμαι αυτή που άργησε

"Εδώ είμαι, συγνώμη μιλούσα στο τηλέφωνο." λέει η hyorin καθώς μας πλησιάζει
"Τελικά δεν θα μπορέσω να έρθω, έχω κάποια πράγματα να τακτοποιήσω, ξέρετε εσείς." κάτσε τι εννοεί ξέρουμε? Ας μου πει κάποιος

I will change  {Na Jaemin Greek ff} Where stories live. Discover now