Apartmanın şifresini girip içeri girdim. Asansörün düğmesine bastım ve asansör geldi. İçine girip dört'e bastım. Asansör evimizin önüne geldi, durdu ve açıldı.
İndiğim sırada annemin beni kapıda beklediğini gördüm. Mutlu bir gülümsemeyle indim asansörden."Hoşgeldin kızım. İlk günün nasıldı? Arkadaş bulabildin mi? Öğretmenlerinle anlaşabildin mi?"
Annem beni gördüğü an soru yağmuruna tuttu. İşte bu yüzden sevmiyordum eve gelmeyi. Hiç bir sorusuna cevap vermeden içeri girdim ve annemi öptüm. Anneme ne kadar kızsamda içim mutlulukla doluydu.
" Hoşbuldum annem. İlk günüm fena sayılmazdı. Bir tane arkadaş buldum bile. Senin günün nasılsdı?"
Annem şok içinde bakarken konuşmaya devam ettim.
"Anne şokun geçtiyse içeri girelim." Annem şokunu atlatıp söze girdi.
" Kızım sen iyimisin?" Nedense hiç olmadığım kadar iyiydim.
"Evet anne, neden şaşırdın?" Anlaşılan normalden daha fazla mutluydum.
"Ya kızım nasıl şaşırmam. Sen eve hiç bir zaman gelmezdin ki. Neyse sen geç içeri bakalım."
Annem haklıydı. Ben eve gülerek, mutlu bir şekilde girmezdim. Her zaman somurtarak girerdim. İçeri geçtim ve direkt odama girdim. Okul formalarından kurtulup bilgisayarımı alıp yatağımın üzerine oturdum.
Bilgisayarı açar açmaz sosyal medyaya girdim. O kadar çok gezdim ki saat gece 03.07 olmuştu.Keşfetten çıkıp ana sayfama girdiğimde mesajlar bölümünde "1" sayısını gördüm.
Biri bana mesaj mı atmıştı? Neden atmıştı? Kim atmıştı?
Yıllardır boş olan mesaj kutuda "1"yazıyordu.Tüm cesaretimi toplayarak mesaj sayfasının üzerine bastım ve mesaj sayfası açıldı.
Tanımadığım biri bana mesaj atmıştı.
_emre.argun_ diye bir kişi mesaj yollamış bana. Mesajına bakmadan direkt kullanıcı adına tıklayıp ana sayfasına girdim. Hesabı gizliydi.
Profil fotoğrafına bakarak kim olduğunu anlamaya çalışıyordum.Ama... Ama bu... Bu o çocuktu. Emreydi. Neden bana mesaj atmıştı?
Heyecandan bayılacaktım şimdi. Derin bir nefes aldım, verdim.
Üstelik saat gecenin 3.20 sinde mesaj atmıştı.
Hemen ana sayfasından çıkıp attığı mesaja baktım." Merhaba, bence uyuma vakti geldi. Eğer şimdi uyumazsan yarın okula geç kalıcaksın. İyi geceler :)"
Neydi şimdi bu. Neden bana yazmıştı?
Üstelik daha büyük sorun var. Mesajını görüldü olarak bırakamazdım. Benimde bir cevap yazmam lazımdı. Ne yazıcam şimdi. Aklımda hiç bir şey yok.Dakikalardır mesaj yazıp siliyordum. Yazacak uygun bir şey bulamıyordum. 10 dakikalık uğraşın sonunda ne yazacağıma karar verdim.
" Düşüncen için sağol. Uykum olmadıktan sonra boş boş durmanın bir anlamı yok değilmi?"
yazıp gönderdim ve anında görüldü. Ne yani mesaj sayfamda mı beklemişti?
Anında bir mesaj daha geldi."Sabah uyanamayıp okula gelemezsin diye söylemiştim. Yani derslerden geri kalırsın diye." yazmıştı.
Ama işin garip yanı biz birbirimizi takip etmiyordum. O beni nereden bulupta mesaj attı? Düşüncelerim den sıyrılıp cevap yazmaya odaklandım.
Ve şöyle yazdım." Yani dediğim gibi, uykum yok. Bende boş boş oturmak yerine sosyal medyada geziniyorum. Sosyal medyada gezinmek boş boş durmaktan daha iyidir değil mi?
Düşüncen için tekrardan sağol."yazdım ve hemen gönderdim.
Ardından şöyle ekledim." Peki sen niye bu saatte uyumak yerine sosyal medyadasın? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkta İnecek Var
RomanceOtobüste başlayan ve okulda devam eden aşk. Romantik, acı, hüzün hepsi bu hikayede. ❤ ❤ ❤ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️✈️