Aveam 18 ani si hotarasem sa iau viata in maini, mi-am facut bagajul si am plecat din Wisconsin cu primul tren care oprea la Bruxelles.M-am dus glont la agentia Buy & Fly si m-au angajat pe loc.Porneam de jos dar era un inceput.Am inchiriat un mic apartament si aveam primul zbor urmatoarea zi la 7:00.Timpul trecuse si ma aflam in avion intr-o uniforma alba impecabila.Oamenii trageau de mine dar imi placea sa fiu solicitata, nu ma descurcasem prea bine in prima zi, dar aveam potential.Urmatoarea cursa era peste 2 zile in Germania. Trebuia sa fiu gata asa ca am invatat pe rupte si asa a decurs anul meu la compania Buy & Fly . Cand am fost gata sa ma rup de ei am cerut o recomandare si m-am mutat la Rezidential Fly, in New York.Eram foarte buna in ceea ce faceam dar vroiam sa fiu si mai buna, asa ca ma apucasem de un curs in paralel cu ceea ce citeam.Ma perfectionam si asta ma ambitiona.Am lucrat pt Rezidential Fly timp de 2 ani incare am zburat si capatat experienta.Dar m-am desprins de ei si luasem aripi.La ora actuala eram in Paris lucrand pt compania Voilà. 10 ani durase toata chestia cu stewardesa,10 ani in care nu imi vazusem parintele caruia trebuia sa ii multumesc cu asa multa ardoare.Intamplarea face ca un zbor sa fie la Wisconsin.
Daca vreti sa continui cartea si vreti sa aflati ce se intampla coment va rog ♥
CITEȘTI
stewardesa
РазноеEste o carte despre infruntarile unei femei pentru indeplinirea celui mai mare vis : Sa fie STEWARDESA