Capitolul 1

19 1 0
                                    

Un nou inceput, o noua sansa la viata pe care mi-am dorit-o... liceul. Locul în care voi deveni o altă eu. Mereu am fost diferita din aceasta cauza am reușit să îndepărtez o mulțime de oameni de propria persoana. Am fost mereu copilul ciudat, care nu prea venea la petreceri, nu bea, fumează, ci doar învață. Niciodată nu îmi voi da seama de ce ar fi asta atât de rău, ca îmi pasa de viitorul meu, ca vreau sa ajung undeva, nu știu cum alții gândesc, dar eu personal nu doresc să fiu o alcoolica care doarme pe sub copacii din parc, dar ce sa faci, trăim într-o lume plina de ura și invidie, în care e mai plăcut sa injosesti pe cineva, decât să ajuți. Din aceasta cauza, chiar dacă mi-am schimbat exteriorul, nu îmi voi schimba niciodată caracterul și principiile. Pe parcursul anilor de gimnaziu am întâlnit o mulțime de specimene unele mai 'inteligente' decât altele, dar toate cu un anumit scop, acel de a se evidenția prin prostia și intelectul mai mic decât un bob de mazăre. Când am început să trăim într-un univers în care sunt mai importante hainele și popularitate în comparație cu persoana în sine. Popularitatea, cei asta, mereu m- am întrebat acest lucru, poate suna oribil, dar eu asociez popularitatea unei fete prin cuvântul curva, de ce, deoarece toate fetele populare sunt cele care s-au călărit cu jumătate din școală, iar băieții prin același lucru curvari, deoarece s-au călărit cu jumătate din școală, sau au frânt inimile la jumătate din școală. Fiind mai mult singura, mereu am citit cărți despre tocilara care ajunge împreună cu bad boyul școlii și reușesc să-l schimbe, treziți-vă oameni buni, unde ați mai văzut așa ceva în viata reala. În viață în care trăim ești așezat într-o anumita categorie sociala, fie ca vrei sau nu, nu vei vedea nicăieri o tocilara cu un popular sau invers. Vă gândiți că cineva va renunță la statutul său social pentru dragoste, răspunsul este simplu... Nu, știți din ce cauza pentru ca lumea nu e roz, e plina de ea și de falsitate. Luând în considerare prin umilință și bullingul prin care am trecut, am decis să-mi schimb exterior, am renunțat la ochelari în favoare lentilelor, mi-am schimbat stilul de a mă îmbracă, am mai slăbit și mi-am crescut parul. Am făcut aceste schimbări în speranța de a ma înveseli pe mine însămi, să am o anumita plăcere atunci când mă uit în oglinda... Ca tot suntem la discuția despre școală astăzi e prima zi de liceu, cu greu ma ridic din pat care părea în acest moment mai comfortabil decât un nor, îmi târăsc corpul până la baie și îmi vine să mă zgarai când îmi văd reflexia în oglinda, am niște cearcăne destul de vizibile, iar părul meu stă cuim vrei, dar nu drept, îmi spăl dinții și fata apoi îmi aplic o crema pentru a-mi hidrata tenul îmi iau piaptănul și placa și încerc să îmi aranzez acest cuib de păsări numit par, după ce sunt mulțumită cât de cât cu reflexia din oglinda cobor scările în căutarea bucătărie de unde venea un miros îmbietor de clătite mda, doar glumesc mama e atat de ocupata încât abea de reușește să bage ea ceva în gura, nu să-mi mai facă și mie clătite de dimineață, dar in schimb îl vad pe tata care țipă la telefon cu cafeaua în mână, fiind conducătorul propriei sale afaceri e mereu ocupat cu contracte și câte odată cred că el e căsătorit cu telefonul, nu cu mama, iau și eu o cana o pun și aștept ca lichidul negru sa curgă din aparat, atunci intra și mama grăbită în bucătărie, cu geanta în mână.
M: Bună dimineața
Y/n: Bună
Atunci tata in sfârșit lasă și el telefonul, având acum un zâmbet mulțumit pe față
T: Bună dimineața, Y/n, parca am discutat cu nu trebuie să bei atâta cafea
Y/n: Cum te simți copile, cum ai dormit cam astea ar trebui să întrebi de dimineață, plus nu-mi spune mie ca nu trebuie să beau cafea, domnule 5 cafele pe zi, atunci primesc o privire lunga de la tata și o aud pe mama cum începe să chicoteasca.
M: ia terminați voi doi
T: Oare cu cine seamana, are o gura cam mare
Y/n: Serios, oare cu cine! Atunci privirea mea și a mamei se îndreaptă către tata, care acum pare enervat, dar și în același timp amuzat de situație.
M: Lasăm asta, la ce ora trebuie să fii la liceu?
Y/n: din câte știu trebuie să ajung la 8.30, mai am o oră.
M: Să nu întârzii, eu trebuie să plec șoferul meu e la poartă.
Y/n : Cum adică la poartă nu trebuia să mă duci tu?
M: am o operație într-o oră asa ca trebuie să plec, fără a mă lasă îmi spune un pa urmat de un te iubesc și își face ieșirea din casa, în acel moment îmi îndrept privirea rugatoare spre tata
T: Nu te uita asa la mine, eu îmi termin cafeaua și plec, am o ședință
Y/n: Dar cu mine ce faceți, aveți doar un copil și nu-l puteți duce nici măcar în prima zi de școală cu mașina! Acesta se uita nevinovat la mine
T: Pot să îi spun șoferului să te ducă, dacă vrei sau poți lua un taxi
Y/n: voi lua un taxi, nu vreau să para ca am fițe! Cu acestea spuse tata își pune cana în mașină de spălat vase și îmi lasă banii pe masa, apoi indruga un pa ieșind cu servieta sa din casa. Mai am o ora mă îndrept rapid către camera, m-am uitat rapid pe geam sa vad cum e afara, soarele strălucea prevestind o zi călduroasă, dar ca de obicei voi purta culoarea mea caracteristică și a nume negru, mi-am îndreptat privirea spre dulap am ales un tank top și o pereche de pantaloni, iar pentru o pată de culoare am ales să-mi iau o cămașă pe deasupra.

Un nou început Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum