Eunha memerhati Jungkook melakukan boxing di sebuah studio.sandbag dikerjakan semahunya.
"Jungkook,kalau dikira dah berapa lama kau main boxing ?"Soal Eunha pada namchinnya itu.Dia bermain dengan botol air mineral yang dibeli Jungkook.
"Sekitar dua tahun lebih."Kata Jungkook kemudian dia menumbuk sandbag.
"Woah."Eunha hanya mampu kagum dan cemburu melihat aksi Jungkook.
"Nae."Eunha menghela nafas lemah."kau banyak kelebihan."Eunha memandang lantai studio sambil mengeluh dengan kekurangan dirinya .
Jungkook berhenti seketika menghadap ke arah Eunha.Dapat Eunha fikir betapa jauhnya beza dia dengan Jungkook selain lelaki itu lebih kaya darinya.
"Kau rasa macam tu ke ?"Soal Jungkook.Dia hampir memuji dirinya sekiranya Eunha bangga dengannya.
Eunha mengangguk sambil senyum.
"Sini.Aku ajar kau."-Jungkook
Eunha mencebik."Tapi aku tak pandai boxing.."
Jungkook ketawa kecil."Sebab tu aku kena ajar kau."
"Nae."Eunha teruja lalu dia bangun pergi ke arah Jungkook.
Yerin berada di salah satu hotel yang dikatakan telah ditempah oleh pengurus majlis bagi syarikat terbesar di Seoul .
Sambil membuat kerja catering,matanya tertumpu pada V yang tidak lepas memandangnya dari tadi .Mereka perlu berkelakuan tidak saling mengenal lagi.Kedua orang tua Taehyung tahu akan hubungan mereka jadi mereka rancang untuk mempercepatkan rancangan mereka.
"Annyeong,Taehyung-shi.Kita jumpa lagi."Sowon melemparkan senyuman sambil menghulurkan tangan pada Taehyung lalu lelaki itu tidak segan menyambutnya.
Yerin yang memandang mereka hanya mengaku bahawa dirinya tidaklah secantik Sowon.Sowon merupakan gadis yang tinggi,ramping dan menawan.Pasti mana2 lelaki akan tertarik dengannya.
Yerin mengemas di salah satu tempat tanpa memikirkan apa2 yang merunsingkannya .
"Yerin-"
Tiba2 gelas air yang dibawa Sowon tertumpah pada baju belah bahu kiri Yerin.
Sowon membuat muka terkejut .
"Omo.Sorryyyy,Yerin-ahh ! Aku tak sengaja !"Sowon mengambil tisu dari begnya .
"Eh takpe,takpe !! Aku okay ."Balas Yerin.Lalu dengan terburu-buru dia pergi ke toilet untuk cuci bahagian yang tertumpah itu.
Sowon melemparkan senyuman sinis lalu meminum sisa air minumannya.
"Aduh.Macam mana ni.Tak hilang lah pulak."Yerin menggelupur membersihkan bahagian yang tertumpah pada baju di tubuhnya.Walaupun kesannya hanya sedikit ,namun nampak dengan jelas hasil tumpahan itu .
Tak ada cara lain.Dia terpaksa ambil jaketnya di satu tempat .
Kemudian dia keluar dari tandas .Tiba2 dia dibawa ke dinding.
"Taehyung Oppa ?"Yerin bingung macam mana Taehyung ada di situ.
"Pakailah ni.Nanti kau sejuk."Kata Taehyung sambil memakaikan jaket hitamnya pada tubuh Yerin.
"Tapi...ni Oppa punya."Balas Yerin ragu-ragu mahu mengambilnya.
"Jadi kenapa ? Bukan ke kau yeochin aku ?"Taehyung menatap mata Yerin.
Yerin mendiamkan diri sebelum Taehyung pergi dari situ.Mereka tak boleh keluar bersama.
Yerin terpinga-pinga sendirian di tempat sunyi lalu dia membuka langkah keluar dari situ kerana dia rasa semakin dingin.
YOU ARE READING
Truly Love
FanfictionYerin yang selalu menganggap cinta Taehyung adalah sebahagian penuh daripada hidupnya telah ditinggalkan sendiri oleh lelaki itu.Bukan atas kemahuan Taehyung mahupun Yerin,tapi disebabkan harta dan bisnes keluarga Taehyung dan keluarga Sowon. lalu b...