(ထစ်ချုန်းမိုးနှင့်အပြိုင်)စ္​ခ်ဳန္​းမိုးႏွင္​့အၿပိဳင္​.......

3.2K 127 40
                                    

Zawgyi......

​ေရျပင္​က်ယ္​ဆိုတာသာ မ႐ွိခဲ့ရင္​ ​ေရခိုး​ေရ​ေငြ႔ဆိုတာ ႐ွိလာမွာမဟုတ္​ဘူး

​ေရခိုး​ေရ​ေငြ႔​ေတြသာမ႐ွိခဲ့ရင္​ တိမ္​တိုက္​ဆိုတာ ျဖစ္​​ေပၚလာမွာမဟုတ္​ဘူး

တိမ္​တိုက္​​ေတြသာ မ႐ွိခဲ့ရင္​ မိုး​ေရစက္​ဆိုတာ ထြက္​​ေပၚလာမွာမဟုတ္​ဘူး

မိုး​ေရစက္​​ေတြသာ မ႐ွိခဲ့ရင္​ မိုးရာသီဆိုတာ ျဖစ္​တည္​လာမွာ မဟုတ္​ဘူး

မိုးရာသီဆိုတာသာ မ႐ွိခဲ့ရင္​ သူဆိုတာျဖစ္​တည္​မလာသလို ဆံု​ေတြ႔ ရမွာမဟုတ္​ဘူး.........

____________________________________

တီ..........

" Hello ဟုတ္​ကဲ့ Gulf ​ေျပာ​ေနပါတယ္​....
​ဗ်ာ........​ဟုတ္​ကဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​အခုလာခဲ့ပါမယ္​ခင္​ဗ်"

ၾကားလိုက္​ရတ​ဲ့သတင္​းက မိုးႀကိဳးအစင္​းတရာအပစ္​ခံလိုက္​ရသလို.........​ေခါင္​းထဲမွာဗလာနတၳိ ႐ွိတာမွ မိသားစု​ေလး၃​ေယာက္​တည္​းကို ဘယ္​လိုကံၾကမၼာဆိုးက လုပ္​ရက္​​တာ​လဲ ဘာ​ေတြမ်ားမ​ေက်နပ္​စရာ႐ွိလို႔လဲဗ်ာ......

​ေဆးရံုဝန္​းထဲက အခန္​းတစ္​ခုရဲ့ ကုတင္​​​​ တဖက္​တခ်က္​စီ​ေပၚမွာ ပိတ္​ျဖဴအုပ္​ထား​ေသာ အရာႏွစ္​ခုက စီးႀကိဳ​ေနသည္​။ မဟုတ္​ဘူးမို႔လား....အဲ့လိုမျဖစ္​ရဘူး​ေလ အ​ေဖ​ေရာ အ​ေမ​ေရာ ကျပန္​လာမယ္​လို႔ကတိ​ေပးထားခဲ့ၾကတာ​ေလဗ်ာ.........​ေမ့​ေနၾကတာလား မ​ေနာက္​ပါနဲ႔ ျပန္​လာခဲ့ၾကပါ​ေတာ့.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
တ​ေန႔ မိုး​ေတြ သည္​းႀကီးမည္​းႀကီးရြာ​ေနတဲ့​ေန႔မွာ ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​ လူမွန္​းသူမွန္​းမသိႏိုင္​​ေအာင္​ အသိစိတ္​လြတ္​​ေနတဲ့လူသကဲ့သို႔ ဘာမွ ဂ႐ုမစိုက္​​ေတာ့ ​ေဖ​ေဖ​ ​ေမ​ေမတို႔ဆံုးတာ တစ္​လ​ေတာင္​ျပည္​့ခဲ့ၿပီ အ​ေျခ​ေန​ေတြက အခုထိ အနည္​မထိုင္​​ေသး.......​အုတ္​ဂူ​ေဘးနားမွာထိုင္​​ေနရင္​း မိုးကိုအၿငိဳးႀကီးစြာ က်ိန္​ဆဲ​ေနမိသည္​.......
႐ုတ္​တရပ္​မိုး​ေပါက္​​ေတြ ကိုယ္​​ေပၚသို႔က်မလာ​၍ တရားခံ႐ွာၾကည္​့​​ေတာ့ ခပ္​​ေခ်ာခ်ာလူတ​ေယာက္​ အတိအက်​ေျပာရရင္​ မ်က္​ႏွာမွာဘာခံစားခ်က္​မွ႐ွိမ​ေနတဲ့ ​ေအးတိ​ေအးစက္​ လူတ​ေယာက္​........

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 08, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ထစ်ချုန်းမိုးနှင့်အပြိုင်( One Shot)Where stories live. Discover now