Aylin'in olmadığını annesi bir gün sonra fark eder ve haberlerde manşet olur.Aylin arkadaşı Süheyla ile nereye gideceklerini bilmeden gidiyorlardı.Aylin yanına ilaçlarını almadığı için ameliyat yeri biraz iltaaplanmıştı ve canını azda olsa yakıyordu.
Aylin'in artık dayanacak gücü kalmamıştı ve yere yığılmıştı.Süheyla Aylin'in bu durumunu görünce sersem bir şekilde onu kaldırıma sürükledi.Onların tek gitmeye gayret ettikleri yer otogardı.Aylin uyanır uyanmaz hemen yola çıkmışlardı ve otogara gitmek için dolmuşa binmişlerdi.
Sonunda otogara varmışlardı.Nerden başlayaklarını bilmiyorlardı kendilerini Güney Tur'un içinde buldular ve Ankara'ya gitmeye karar verdiler.Saat 19:10'da otobüsleri kalkacaktı ancak daha gitmelerine 4,5 saat vardı.Bir markete gidip kendilerine yolluk yiyecek aldılar,paraları giderk azalıyordu ama bu onları çok fazla çekmiyordu yani sorun etmiyorlardı.
Gitme saatlerine az bi vakit kalmıştı ve Aylin kıyafetlerini değiştirerek saçlarını topladı ve tabii Süheyla'da aynılarını yapmıştı.Sonunda heyecanla yerlerini aldılar.Artık yola çıkma vakitleri gelmişti ve Otobüste yerlerini almışlardı.
Aylinin annesi Gülsüm hala Aylin dehşeti içinde idi ve tabi Süheyla'nın annesi Sevinç'de.Aylin kulaklıklarını takmış müzik dinliyordu,gece saat 12:30'da tam dalarken muavin sesli bir şekilde ''SAYIN YOLCULARIMIZ,BOLU İSMAİL OĞULLARI TESİSLLERİNE GELMİŞ BULUNMAKTAYIZ.LÜTFEN BİREYSEL İHTİYAÇLARINIZI VE YEME İÇME İHTİYAÇLARINIZI BU 30 DAKİKA İÇİNDE YAPINIZ.İYİ AKŞAMLAR VE İYİ GECELER.''.
Aylin artık paryı gereksiz harcamak istemediği için Süheyla ile birlikte aldıkları yiyeceklerden ikişer kek birer halley ve birer meyve suyu yiyip içtiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkusuzluk Korkusu
Teen FictionAylin ve Süheyla bebeklikten arkadaşlardır,Aylin hep bir macera yaşamak istemiştir ve buda olmuştur.Süheyla Aylin'le Ankara yoluna girmiştir ve yeni bir hayat kurmaya kara vermişlerdir. Macera Sizi Bekliyor...