Shpirt

72 10 0
                                    

Rruga per ne shpirtin e njeri tjetrit eshte hapur tani.Ka kaluar shume kohe qe nga momenti qe kemi premtuar qe do e duam shume njeri tjetrin.Shume kohe,ama premtimi vazhdon te mbahet dhe do vazhdoje te mbahet.

Ndonjehere eshte e veshtire.Kemi shume grindje.Por gjeja me e rendesishme eshte qe grindjet i mbyllim edhe pse ndonjehere mund te zgjasin vec pak

Sdua te zihemi me.Seriozisht skam ic qejf.Me duket sikur nese zihemi,mund te te humbas se ti sdo duash te me flasesh se une te acaroj.Pffff po sdua te te acarojj.As nuk dua te te humb.As nuk dua te te merzis e as asgjee te keqe.
Dua te jesh aty per mua sic ke qen deri me sot.Dua te jesh aty duke me thene qe do me qendrosh prane ashtu sic ke bere gjithmone.
Se asht e vertete se ti je mbeshtetja me e madhe e imja.Dua te te kem driten e syve ashtu sic te kam

Ndonjehere mendoj sa me fat qe jam.Kam rende ne zemren e nje personi si ti edhe me shume se kjo sdo kerkoj asnjehere asgje.Se vertete ti je njeriu me i vecante qe kam takuar gjate gjithe jetes time.Je ai qe nese nuk i flas,fillon e me mungon shumee.Kalon shumeee pakk pa te folur edhe srz ta ndjej mungesen.Shpesh te shoh edhe ne enderr.Enderrat qe shprehin shpres per te te takuar.

Me merr pafund malli.Sikur te ishe ketu.Per 1 minute te vetme.Te mund te te perqafoja edhe te te tregoja qe kurre sdo jesh vetem.

Tkam gjysmen time me te mire.Sdo te te zevendesoja me asgje ne kete bote

Yll Engjelli⭐🌙

Dashuriiii idioti ImWhere stories live. Discover now