Rozdział 1

68 2 3
                                    

Pov - Borys

Obudziłem się po wczorajszym melanżu jakoś o 6. Wyszłem z mojego pokoju i poszłem do kibla 2115. Włączyłem insta a tam na moim story nagrania wojny kto szybciej wypije całe piwerko. Ponieważ jestem najlepszy w tej kategorii wygrałem. Nagle usłyszałem damski głos dochodzący z pokoju kuqiego.

-Myślisz, że wszyscy śpią? - ktoś zapytał chyba to była jakaś laska

-No jasne - odpowiedział męski głos - przecież jest 6

Wstałem i umyłem ręce (więcej szczegółów nie podaje). Znowu usłyszałem damski głos

-Cicho chyba coś słysze - Tak... to musiałabyć dziewczyna kuqiego... tylko kim był ten chłopak?

-Niee, wydaję ci się - odpowiedział ten głos wydawał się  znajomy - Jakby Bedo-zjeb mnie   zobaczył w tej chacie to nie wiem co by zrobił - stojąc pod drzwaimi i trzymając za klamke zastanawiałem się kto z chłopaków mógłby  mnie tak nazwać... Sapi? nie przecież pojechał do zakopanego z łowiczem, drozdem, maxxym i athletico... Nie... O nie... TO... TO Zabson... ale skąd? Stwierdziłem, że nie ma na co czekać i wyszedłem... Moim oczą ukazała się pół naga dziewczyna Kuqiego, a za nią... tak... tak myślałem to był żabson...

-O kurwa! - przestraszył się żabson 

-Borys to nie tak jak myślisz - odezwała się daria (dziewczyna kuqiego) - on jest moim kolegą...

-Wypierdalaj stąd żabson!!! Nigdy nie wracaj cwelu!! - mocno się wkurzyłem... teraz musiałem pogadać z Darią...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Historie 2115Where stories live. Discover now