++++++++++++++++++
- Di rumah 🏠 -
Klick! 📷
.
.
.Beberapa gambar diambil oleh aku dgn menggunakan phone milik ku . Aku melihat gambar diriku .
"Nice photo,Park Hara"Aku tersenyum
Jimin memandang aku dengan pandangan tajam .
"Hara Ooh Hara,tak habis² stalker dia"
Jimin mencubit pipiku .
"Auch" Aku mengusap pipiku .
"Ya ! mochi,sakitlah kau cubit pipi aku. Suka hati kau je nk cubit . Pipi kau pun apa kurangnya .. dahla mcm mochi , mengalahkan aku"
Kata ku .
"Suka hati aku la nk cubit pipi kau.Kau kan adik kesayangan aku"
Kata Jimin sambil duduk dihadapan ku .
"Kau suka dia erk ? "
Tanya Jimin kepada ku .
"Ape?Siapa suka siapa?Aku tak dgr la"
Aku pura² tak dengar apa yg Jimin cakap .
"Jangan pura² tak dgr Park Hara,kau suka Kim Taehyung kan ? "
Jimin memandang ku .
Aku memandang nya balik .
"Aku stalker instagram dia je . Salah ke aku nak stalk dia ? " Kata ku .
Dalam diam , aku dah lama simpan perasaan suka si Kim taehyung tu . Cuma tak nak bagitau kat abangku si Jimin .
Macam lh boleh percaya sgt kt dia tu .
Sikit² nak cerita pasal aku kat Kim Taehyung ."Stalker tak semestinya salah tpi jangan lah stalker dia tiap² hari nanti tk pasal² dia dm kau dan tanya kau , kenapa stalker dia slalu"
Kata Jimin .
"Tak mungkin lh dia dm aku . Dia kan femes . Ramai fans pulak tu yg suka kat dia and aku rasa tak mungkin lh si Taehyung tu suka kat aku . Aku bukan femes sangat pun . Aku cuma orang biasa"
Kata ku .
"Ikut suka hati kau lh nak percaya atau tak apa yg aku cakap . Jangan meroyan kat aku pulak bila si Kim Taehyung dm kau . Aku tak nak masuk campur hal kau , Hara"
YOU ARE READING
• Lové Scêne' || KIM TAEHYUNG •
Romance'Kim Taehyung | Park Hara • Taehyung - aww , saranghae cutie 😘❤ . Park Hara - nado saranghae Kim Taehyung ❤❤.