24.02.2019
Seni özledim sevgilim.
Ne zaman döneceksin?
Beni ne zaman kollarının arasına alıp meleğim diyerek öpeceksin?
Ben çok özledim sevgilim.24.03.2019
Gelmeyeceğini söylüyorlar sevgilim. Ne komik değil mi? Sen bana dönmeyecekmişsin bir daha. Dönemezmişsin diyorlar. Buna sadece gülüyorum. Sen bensiz nefes alamazsınki. Bensiz yaşayamazsın. Tıpkı benim yaşayamadığım gibi. Yo-yoksa yaşamıyor musun sevgilim. Hayır, hayır bunu düşünmemeliyim. Özür dilerim sevgilim, affet beni. Beni asla bırakmayacağını biliyorum, çok özür dilerim. Ama Yoongi ne zaman geleceksin? Çok özlüyorum. Nefes alamıyorum sensiz lütfen dön artık.
24.04.2019
Yoongi ailenle iyi vakit geçiriyorsun değil mi? Deagu'daki arkadaşlarınlada iyi geçiniyorsun umarım. Onlar beni hiç sevmezler biliyorum. Benimle asla tanışmamanı diliyorlar değil mi? Bu beni üzüyor. Üzülüyorum ve ağlıyorum Yoongi. Sen benim ağlamama dayanamazsın sevgilim. Hadi gel ve göz yaşlarımı sil. Kollarında uyut beni lütfen sevgilim. Buna ihtiyacım var.
24.05.2019
Yoongi bugün Jimin bir şey söyledi. Kalbim çok acıdı sevgilim çünkü senin kalbinin atmadığını, öldüğünü söyledi. Buna elbette inanmadım. Sen bırakıp gitmezsin. Dinlediğim en güzel melodinin artık çalmadığını duymak sadece beni incitti. Jimin'den bunu duymak çok kırıcıydı. Senin beni bırakmayacağını en iyi o bilirdi oysa neden böyle yapıyorki?
Uyuyamıyorum ben artık sevgilim. Ninni söylemene ihtiyacım var. Uyuyamadığım günlerde kollarına bedeni alıp sarmalardın beni hatırlıyor musun? Sonrada benim ve senin olduğun güzel, aşk dolu ve uydurma ninniler söylerdin bana ve bende güzel sesin eşliğinde ve kolların olan cennetimde uyurdum. Yine bunu yapamaz mıyız sevgilim? Buna ihtiyacım var. Gözlerim şiş ve morlar artık. Aynaya baktığımda kendimi tanıyamıyorum.
Ben bana yabancı geliyorum artık. Senin sevdiğin Jungkook'tan çok farklıyım artık. Çirkin ve hiçte sevimli değilim artık Yoongi. Döndüğünde beni sevmemezlik yapmazsın değil mi? Buna dayanamam çünkü sevgilim. Beni sevmemene dayanamam.
24.06.2019
Yoongi gelmiyorsun. Neden?
Beni özlemedin mi sevgilim? Sensiz yaşayamıyorum artık. Ailenle hasret geçirmen yeterli sevgilim. Sana hasret olan kalbime gel artık.
Kuruyor Yoongi.
Kalbim gün geçtikçe kuruyor. Sevgini sulaman gerekiyor ona. Yeniden canlanması ve seni sevmesi için...
Çok özlüyor seni Yoongi. Çoktan çok hemde. Sende özledin mi? Gel artık yalvarırım.
24.07.2019
Yoongi yatağın sağ tarfı üşüyor. Seni bekliyor ama gelmiyorsun. Yatağımız rengarenkti sevgilim ama şimdi güzü yaşıyor gibi. Tıpkı kalbim gibi.
Kar yağmadan yatağımıza dönmelisin sevgilim.
24.08.2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your side to the bed
FanfictionOneshot Yoonkook Yatağın senin tarafında yer alıyor. For: @owen85