1.bolum

49 4 11
                                    

Yıllar yıllar önce 4 elementi kullanan bir aile ortaya çıktı.insanlar onlardan korktu ve onları kovmaya çalıştı. Ailedekiler gitmek yerine insanlara yardım ettiler. İnsanlar artık o aileyi seviyorlardı. İnsanlar arasında anlaşmazlıklar ortaya çıktı. Düzen bozulmaya başladığı için kendilerine adaletli bir lider aramaya başladılar. O aileden William adındaki kişi kendini aday gösterdi. İnsanlar anında kabul etti. Çünkü hem çok adaletliydi hem de 4 elementten toprağı kullanarak ülkelerine bereket getirmişti. Toprak gücüyle ülkeyi geliştirdi ve ailesine bir kale yaptı. O topraklarda ki en bereketli ülke onların kıydı. Halk  bu bereketi kaybetmek istemediği için kral William soyunun her zaman o ülkeyi yönetmesi istendi.  Onun soyundan gelenlerin soyadına onun adı verildi.
                        GÜNÜMÜZ
Kral Madison William tahtında heyecanla oturuyordu. Biraz sonra ikinci çocuğu doğacaktı. 10 yaşındaki oğlu mark  yeni doğacak kardeşini umursamadan kılıç eğitimine devam etti. Mark kardeşi olmasını
istemiyordu. Eğer kardeşi olursa taht için düello yapmaları lazımdı ve o direk tahta geçmek istiyordu. Gözünü taht sevdası kaplamıştı. Kral Madison oğlunun hırsını ve taht sevdasını farketmişti. Bu durum onu çok üzmüştü. Heyecanla bir çalışan taht odasına girdi.
- Efendim efendim
- noldu
- çok tatlı bir kızınız oldu.
- tamam çıkabilirsin.
Eşini ne kadar görmek istesede  eşi dinlenmeliydi. Akşama kadar ülke işleriyle uğraşmıştı. Artık kızını görmeliydi. Bu yüzden eşinin yanına gitti. Eşi ve kızı uyuyordu. Kızına yaklaştı, uyandırmamaya dikkat ederek yüzünü okşadı. Sessizce konuştu.
"Aynı annene benziyorsun!" Dedi ve uyumak için hazırlandı, heyecanlıydı yarın güzel ve yorucu bir gün olacaktı.
______________________________________ 😊 Bu bölüm başlangıç bölümü o yüzden biraz kısa oldu ama diğer bölümler biraz daha uzun ve eğlenceli  olacak. Umarım sevmişsinizdir.(biraz acemiyiz kusura bakmayın)☺️
Omegaa01 'le birlikte yazıyoruz.

kraliyet elementleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin