6 yıl sonra
Sabah erken saatte sarayda bir koşturmaca vardı. Çünkü o gün 6 yaşına giren mina için bir balo yapılacaktı. Mark dışında herkes çok mutluydu ve heyecanlıydı ama mark ise tam tersi çok sinirliydi. Mark arkadaşı Harry ile odasında oturuyordu:
Mark: birşeyler yapmam lazım.
Harry: hangi konuda.
Mark: taht konusunda. O taht benim ve hep benim olmalı.
Harry: mark bence bu konuyu fazla abartıyorsun o senin kardeşin ve onu bu kadar çok kıskanmana gerek yok.
Mark: bu kıskançlık falan değil! Benim olanı başkasıyla paylaşamam o kadar.
Harry: mark pişman olacağın şeyler yapma neyse artık gitmem lazım sonra konuşuruz.
Mark: tamam Harry
Harry mark'ın odasından çıkar harry'nin ardından mark'ta odadan çıkar ve büyücü kentanın yanına şatoya gider.
Kentsel: hoş geldiniz efendim. Kralımız nasıl.
Mark: yalakalıgı bırak daha önemli işlerimiz var.
Kenta: peki efendim ne yapacağımızı öğrenebilirmiyim.
Mark: akşam on ikide sarayın arkasına gel ve mina'yı kaçıracağız. Gerekli malzemeleri yanında getirmeyi unutma.
Kenta: peki efendim.
Mark şatodan çıkarve saraya gider bahçede kralı görür ve kral Madison mark'a seslenir.
Kral Madison: mark nereden geliyorsun.
Mark: arkadaşlarımın yanından
Kral Madison: tamam
Mark odasına gider ve odasında otururken yanına kardeşi mina girer.
Mina: abi benimle oyun oynar mısın
Mark: hayır oynamam çabuk odamdan çık.
Mina: tamam abi.
Mina mark'ın odasından dışarı çıkar ve annesinin yanına gider. 1 saat sonra balo başlayacaktı. O yüzden mina hazırlanmaya gider. Balo başladığında herkes çok eğlenir. Mark baloda yerinden hiç kalkmaz balo bittiğinde mina yorulduğu için hizmetçi onu odasına götürür ve markta odasına gider. Herkes uyuduktan sonra mark dışarı çıkar. Sarayın arkasına gider. Kenta onu orda bekliyordur ve hemen sarayın içine alır. Gizlice mina'nın odasına gider. Mina'yı bayıltırlar ve ormana giderler. Mina'yı ormana bırakırlar ve kenta şatosuna gider mark'ta odasına gider ve uyur. Sabah olduğunda herkes sarayda mina'yı arıyor ama mina'yı bulamıyorlar'dı mark ise uyuyordu. Annesi odasına girer ve endişeli bir şekilde mark'ı uyandırdı.
Mark çok uykusu olduğu için yeniden yattı.
Mina ormanda bir kurt buldu ve onunla arkadaş oldu. Kurt'un sahibi geldi ve mina'yı evine götürdü.